Yine bakışıyorum, onunla Amity nin palismanı Hayaletle. Aniden içeri çat kapı Edalyn girdi, her zamanki gibi yorgun,bitkin suratı asık. Suratı asık çünkü daha demin yine panik atak geçirdi , bu aptal panik atakların nedenini bir türlü öğrenemiyorum nedenini hiç anlayamıyorum, sadece tek istediğim Eda Luz Kral ve diğer herkesin mutlu olması tek istediğim bu...
"Hayalet!" Amity aniden odaya daldı Hayaleti alıp odadan hızlıca çıktı, "napıyorsun sen burada?" Edalyn in kulağımın dibinde konuşmasıyla irkildim, " hiçbirşey" diyerek soğuk bir sesle yanıtladım. "Birşeymi oldu" dediğinde hayır anlamında başımı salladım, Eda tek kaşını havaya kaldırdı, " tamam oldu ama önemli değil, Luzun abisi olacak Hunter benimle böğürtlen beyin diye dalga geçiyor sinirliyim işte anlarsın" dediğimde Edalyn büyük bir kahkaha attı, " sana anlatmamalıydım" diyerek ayağa kalkıp mutfağa yöneldim. Mutfağa girdiğim anda hunter kulağıma fısıldadı "ee seviştinizmi?"
Refleks olarak başımı havaya kaldırıp Hunter a hafif bir tokat yapıştırdım "ne saçmalıyorsun sen,tamam kız arkadaşım olabilir ama bu dediğin şey evlilik kategorosinde!?" Dediğimde hunter kaşlarını çatarak bana cevap verdi " evlenin o zaman! " gözlerimi devirerek kahve makinasına yöneldim.
Ben sessiz sedasız kahve hazırlarken içeriden yüksekten birşey düşercesine bir ses duydum, hızla mutfaktan çıkıp salona yöneldim "Ne oldu iyimsiniz!" Dedim içeride Luz Amity Hunter Gus Willow hepsi bir anda kafalarını bana doğru çevirdi. Luz hemen atladı " so-sorun yok Hayalet kitaplardan birini devirdi sadece Raine, biz hallederiz "
Neden bilmiyorum ama kendimi şuanda aşırı derecede rezil hissediyorum! Edalyn i koridorun ucunda gördüm ve "hey raine yürüyüşe çıkıyorum geliyormusun?" Dedi
"Gecenin bir vaktimi? Ben varım!" Dedim ve askılıktan ceketimi aldım. Edalyn ile gece yarıs el ele yürüyoruz...Edalyn ile on seneden bile fazla zamandır görüşmüyoruz aniden çıkmak onada garip gelmiş olsa gerek, utanmasam ona sıkıca sarılarak 'SENİ EFSANE DERECEDE ÖZLEDİM' diyeceğim ama diyemiyorum çünkü ben bir aptalım
"Neye daldın yine?" Edalyn kulağımın dibinde konuşunca korkudanmıdır yoksa dikkarsizliğimden mi dir bilmem birşeye takılıp düştüm. "RAİNE İYİMİSİN!?"
Diyerek büyük bir çığlık attı Edalyn "İyiyim iyiyim sadece beynim düştü bulmama yardım et" dediğimde Edalyn küçük bir kahkaha attı, ama ben atmadım...çünkü basıp düştüğüm şey bataklık yeşili bir sıvıydı, ve ben şu an gözlerimi fal taşı gibi açmış o garip sıvıya bakılyorum. Devam edecek.....
YOU ARE READING
Öylesine owl house hakkında
AvventuraRomantizim ama bok gibi olanından+mizah moments+şiddetli şerefsizlik=bu hikaye