Lütfen emek ve saygı amaçlı vote atmayı unutmayın.
Her bölüm için geçerli.Unutmayın ne kadar beğeni ve yorum olursa kitabım o kadar ön plana çıkacaktır.
Sizleri seviyorum. ❣️❣️❣️❣️"Jeong!Annecim hızlı koşma bebeğim!"
Uyarını yapan genç kadına karşı o küçük dudakları ile annesine öpücük atıp poposuyla salına salına parka koşmaya başladı.
Yaptığı hareketleri gören annesi ise kısa bir kahkaha atarak sağ kolunda olan çantasını düzeltti."Çok mu özledin arkadaşlarınla oynamayı?"
Söylediği sözleri anlayarak olumlu biçimde kafa sallayan 3,5 yaşındaki Jeong,salıncağa binmeye çalıştı.
Boyu yetemediği için annesine dudak büzerek baktı.Kollarının altından güçlükle tutup salıncağa bindiren anne,yavaşca sallamaya başladı."Çok,çok hızlı anne!"
Oğlunun sevinç çığlıklarını duyarak pembe yanaklarından öpüp dakikalar önce yediği çikolatalı ağzını silmeye başladı.
"Sen iste yeter ki bebeğim."
Daha da hızlı salladığı salıncak ile kollarını iki yana açan Jeong,evdeki yalnızlıktan kurtuluyor gibi hissediyordu,bu küçük yaşta.
"Anne Yuri!"
Parmağıyla sol tarafı gösterdiği yere bakarak gülümsedi.
Yuri...Jeong'un en yakın arkadaşlarından biri idi.Yuri'nin gelmesi ile Jeong hızlı bir şekilde salıncaktan inerek parka gelen kıza sarıldı.
"Yuri annem bize dün geceden kek yaptı."
Yuri parlayan gözler ile Jeong'un elini tutarak kum alanına doğru yürüdüler.
"Eğer çok yorulsak yeriz."
Başına taktığı pembe tokayı söylediği eksik kelimelerle düzeltti.
İki küçük arkadaş kum oynayıp gülüşürken oradan 20-25 metre ötede siyah araçta bulunan kişi bankta oturup çocuklara bakarak tebessüm eden sarı saçlı kadına ve kumda oynayan çocuğa bakarak derin bir nefes verdi.
"Nereye efendim?"
Sorulduğu soru ile derin bir nefes verip bir daha kum oynanan alana bakarak gözlerini yumup açtı.Bu aralar çok yoruluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çocuğumun babası|liskook
Teen Fiction-"Yetişkin birer anne ve baba. Ve küçük oğulları Jeong." Klasik bir tartışma ve klasik bir sondu.-