SKZ 🔥🔥🔥
Channie Hyung
Oncelikle konusmamı bolen olursa
Bundan sonra minhonun kedilerinin
Kulubesinde yatar
Ona gore
Ohm simdi ben jinyoung pd cagırdıgı icin
Sirkete gittim
•
Chan derin bir nefes aldıktan sonra JYP binasına ilk adımını attı, bu sefer çağırılma sebebinin yeni bir albüm çalışması olmaması veya herhangi bir gerçeklik şovu olmaması canını sıkıyordu. Asansöre yöneldikten sonra Jinyoung Pd'nin odasının olduğu numaraya bastı. Asansörün içinde stresten ayağını sallarken beklediği kata geldi ve asansörden indi. Pd'nin odasının önüne geldiğinde kapıyı tıklattı.
•
İste odasına girdim
Herif bi gerilmis
Gerim gerim
Oturuyo koltugunda
Dedim hayırdıııııır?
Demedim tabi
Neyse bana dedi ki
Bu gündem ne bang Chan??
•
Pd içeriden "gel" dediğinde kapıyı açıp içeri girdi. Oturduğu koltukta dikleşip eliyle oturmasını işaret etti. Chan oturduğunda Jinyoung konuşmaya başladı.
"Chan gündemden haberin olduğunu düşünüyorum, Hyunjinin yaptığı sorumsuzluğu bana nasıl açıklamak istersin? Bu grubu kurduğunda bütün sorumluluğu aldığını düşünmüştüm."
•
İste bende vurdum elimi masaya (yalan)
Dedim ki bizim bu Hyunjin
Cok drama queen
Hep bu yüzden oluyo
Tutamıyo cocuk kendini
Hem sevgili bide bunlar dedim
•
Chan tuttuğu nefesini bıraktı
"Pd'nim illa ki görmüşsünüzdür, Hyunjin gerçekten drama ve abartma denince akıla ilk gelen üyemiz. Böyle bir haber görünce de paniklemiş ayrıca zaten sev-"
Dediği şeyi fark edip son anda sustuğunda bu sefer Jinyoung şaşkınlığı karşısında bağırmıştı.
"NE?!"
•
İste dedim sen onların sevgisine karısamazsın!
Sen kimsin be?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dispatch / Hyunlix
Fanfiction*TT'de bulunnan dispatch akımından uyarlanmıştır, teşekkürler*