0.5

276 45 31
                                    

Hyunjin ve Felix, Jinyoung'un onlara mesaj atmasının üstünden henüz bir saat geçmişti ki odasının önünde olmuşlardı. Hyunjin derin bir nefes alıp elini kalbinin üstüne koyarak hızının azalmasını dilerken Felix ona kısa bir göz atmış ardından kapıyı çalmıştı.

Jinyoung'un "gel" dediğini duyduklarındaysa içeri girmişlerdi. Jinyoung koltuğunda oldukça rahat bir şekilde oturmuş, iki elini önünde birleştirerek gelen ikiliye bakıyordu. Yakışmıyor değillerdi ancak, bunu o kadar çabuk belli etmeyecekti. "Oturun çocuklar."

Felix başını sallayıp sağ taraftaki koltuğa oturunca Hyunjin de mecburen sola oturmuştu. "Siz neden çağırdığımı biliyorsunuz diye düşünüyorum?" Felix başını onaylar anlamda sakladığı da devam etti.

"Bu yaptığınızı bana açıklamanızı bekliyorum." Dediğinde konuşmayı Hyunjin devraldı. "Pd'nim, Felix'in bir suçu yok. Sadece ben fazla panik bir insan olduğum için cevap vermem gerekiyormuş gibi hissettim, bu sebeple yazdım onu bir anda." Jinyoung gözlerini hafifçe kısıp konuşmaya devam etti.

"Gerçekliği olmayan bir haber için mi bu kadar panik yaptın Hyunjin?" Hyunjin soru karşısında adeta donup kaldığında bu sefer Felix konuşmuştu. "Ne deseniz haklısınız-" cümlesine devam edecekti ki,

"Hayır Felix! Bu konuşma böyle kolay kapanmayacak. Ben size sadece kendi promosyonlarınızı gönlünüzün istediği gibi kendiniz de yapın en önemlisi staylerle beraber olun diye izin verdim. Bu zamana kadar size staylere cevap veriyorsunuz diye hiç kızdım mı? Hayır. Ancak bunun belli bir sınırı var Dispatch'a cevap vermek ne demek?" Derin bir nefes alıp arkasına yaslandı Jinyoung, artık sadece onları dinleyecekti.

"Bay Park, biliyorum yaptığı doğru değildi ve söylediğiniz gibi evet bize staylerle iletişimdeyiz diye hiç kızmadınız ancak bu seferlik görmezden gelsek olur mu?" Felix uzlaşmak adına konuştuğunda Hyunjin devam etti.

"Çok özür diliyorum gerçekten, böyle bir şey olsun istemezdim." Hyunjin başını eğdiğinde Jinyoung sözü tekrar devraldı.

"İkiniz için ortak dergi çekimi teklifi gelmişti, bunu kabul ediyorum ve yarın gidiyorsunuz. Karşı çıkma durumu veya istememezlik kabul etmiyorum, bu konuyu da düşüneceğim, çıkabilirsiniz."

SKZ 🔥🔥🔥

Felix

İste hepsi boyle oldu

Ben uzaklastırma cezası falan bekliyordum

Cocuklu hyung

Bende öyle bir sey bekliyordum acıkcası

Hic jypiclik bir davranıs degil

Hanji

Belki basına bina düsmüstür

Eski jyp binası 0o0

Channie hyung

Nasıl ya/

Söylememis bu herif/

Ne planlıyo acaba/

My Prince 🤍

Chan hyung ne oldu?

Ne yazıp siliyosun?

Kaslı dwaekki

Demek ortak dergi cekimi ha

Vay be

Hyunlix ama model version

Tilkicik

Modeller hyunglarım model olmadığı icin sükretsin

Birnumaraköpüs

Bende geliyom

Bu Hyunjin felixe yamuk falan yapmasın

Ayagını denk alsın

Giyiyom eldivenleri

Felix

Tesekkurler seungmo

Ben hallederim onu

Biliyosun kara kusagım var

Doverim onu

Birnumaraköpüs

Bakın nasıl hasin

Hanji

Hrrr Felix

Cok hotsun suan

My Prince 🤍

İnsallah ölün cıkmaz hyunjin/

İnsallah cıkmaz/

İyi geceler dilerim <3

Dispatch / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin