"These violent delights have violent ends."

5.6K 155 783
                                    

bunu da hangi kafayla yazmissam yazmisim kusuruma bakmayin bi zahmet tsk


"Rüyalar tutkulardır işte. Tutkunun özü bir rüyanın gölgesidir sadece."

✨✨✨

Dışarıda dondurucu bir soğuk vardı. İliklerinize kadar işleyen ve parmaklarınızı hissizleştiren bir soğuk. Ellerinizin ve ayak parmaklarınızın uyuşup karıncalandığını hissederdiniz.

İçerisi ise tam aksine sıcacıktı genç omegaya göre. Öyleki kahvesini dudaklarına götürürken ıslanmış saç diplerinden ensesinden aşağıya doğru süzülen ter damlalarını hissediyordu. Kupanın üzerinden yüzüne çarpan buhar daha da ısınmasına sebep olurken ayak parmak uçlarından bacaklarına tırmanan tuhaf bir his rahatsız ediyordu onu.

Yavaş yavaş ısı yükseliyordu vücudunda. Parmaklarını yüzünde gezdirirken tırnaklarının geçtiği yerler soğuyup şeritler halinde tekrar ısınıyordu sanki.

Karnında hissettiği baskı artarken göğüs uçları kabarıyor, şişiyor, triko kazağının altından belli ediyorlardı kendilerini.

Karnı hafifçe gerilmeye başlarken tüm baskı aşağı doğru kayarak ince fakat yakıcı bir ürperti halinde kasıklarına doğru ilerliyordu.

Vücudunda yükselen ısı her yere dağılmış dışarıdaki soğuğa rağmen yanakları içerisinden hissettiği sıcak ile al al olmuş, saç dipleri kurumadan tekrar ıslanıyordu.

Kupasını oturduğu tekli koltuğun yanındaki sehpanın üzerine bırakıp sağ elini saçlarının arasına daldırdı. Avcunun içerisindeki ıslaklığı hissederken karnındaki baskı artık tamamen kasıklarına inmiş, yerinde kıvranmasına sebep olmuştu.

Alt bedeninin kontrolünü tamamen yitirmişken penisinin pantolonunu zorladığını, deliğinin ise kasılıp gevşeyerek alfasının penisinin içinde rahatça hareket edebilmesi için gerekli sıvıyı üretmeye başladığını hissediyordu.

Felix yüksek bir dalgayla her tarafına yayılan ihtiyaçla yerinde kıvranırken minik bir ses çıkarmıştı sadece.

Olduğu yerde oturur pozisyonunu bozup bacaklarını iki yana açmış gelen sıcaklık ve bunaltıcı his ile başa çıkabilmek adına kazağını sıyırmıştı üzerinden. Ensesine yapışan sarı tutamlar onu oldukça rahatsız ederken kendisini tutmakta zorlanıyordu.

Kendisini bir anda bacaklarını ayırıp koltuğun yan tarafında yaşlanmak için bulunan parçaların bir tanesinde alfasını düşünerek sürtünürken bulmuştu.

İki sert kumaşı birbiriyle teması tenini daha da yakarken durmadan inliyor pantolonun izin verdiği kadarıyla kalçalarını aralayıp deliğinin üzerinde hareket etmeye çalışıyor, alfanın ismini inliyordu.

Nerede kalmıştı sevgilisi? Birkaç saate döneceğini söylemişti. Neden hâlâ gelmiyordu. Omegası bu şekilde sıcaklayıp onun uylukları olduğunu düşünerek koltuğun koluna sertçe sürtünürken alfa stüdyosunda olanlardan bir haber yarım kalan ses kayıtlarını düzenliyordu.

Felix pantolunundan kurtulurken yüzünde tehlikeli bir gülümseme oluştu. Onu bekleten alfasına bir sürpriz hazırlamak istiyordu.

Elleri düşündükleriyle titrerken pantolunun düğmesini zorlukla bulmuş ve yerinden çıkarmıştı. Sert kot kumaşı geniş kalçalarından indirmekte zorlanırken tenine sürtünen kumaş ve tırnakları sakin kalması için hiç yardımcı olmuyordu.

heaven || chanlix 'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin