ხელი მომკიდა და ცალკე ოთახში გამიყვანა ვუთხარი თუ რა უნდოდა და მან კი........ მითხრა რომ ვუყვარდი და ჩემზე ნერვიულობდა ამიტომაც უნდა მეთქვა თუ რას მიშვებოდნენ ის იდიოტები ვუთხარი კლასში გამიყვანა და თქვა რომ "ჩემს შეყვარებულს ვინც ხელს დააკარებს ძვლებში გადავამტვრევო"
მე ვუთხარი რომ მისი შეყვარებული არ ვიყავი მან კი ყურადღება არ მომაქცია.🔔ზარი დაირეკა🔔
სკოლის მერე Bang chan-ი მოვიდა და გვერძე გამიყვანა მან მითხრა რომ; "პირველად როცა დაგინახე მაშინ მივხვდი რომ შენს მეტი არავინ არ მეყვარებოდა" როგორც კი ეს სიტყვები მითხრა მაშინვე ვუთხარი რომ ჯერ ჩემთვის სიყვარული ადრე იყო ის გაბრაზდა და სახლში წავიდა მეც წავედი სახლში მაგრამ ცოტა რომ ჩამობნელდა ვიღაც კაცი დამზდევდა უკან მე შევამჩნიე და გავიქეცი მაგრამ დამეწია მანქანაში ჩამსვა და წამიყვანა.
სახლში მარტო მე ვცხოვრობ ამიტომაც ვიცოდი რომ არავინ არ დარეკავდა პოლიციაში.*შემდეგი დღე*
სკოლაში როდესაც Bang chan-ს არ დავხვდი ცოტა ანერვიულდა სკოლის მერე სახლთან მომაკითხა მე კი სახლში არ ვიყავი ყველგან დამიწყო ძებნა ბოლოს ჩემ მეზობელს შეეკითხა, მეზობელმა უპასუხა რომ მანქანაში ჩასვეს და წაიყვანეს მარა პოლიცია არ გამოუძახებიათ რადგან შეეშინდათ.
Bang chan-ი პოლიციაში მივიდა და პოლიციელებს Შეატყობინა რომ ერთი გოგო გაიტაცეს და მოეᲫებნაᲗ პოლიციელებმა ვერ მიპოვეს და ბოლოს მაინც Bang chan-მა მიპოვა სადᲦაც ვეგდე უგონოდ პირი აკრული და ხელ-ფეხ Შეკრული მქონდა. გონს მოვედი და სახლში წამიყვანა, Bang chan-მა პოლიციელებს უᲗხრა რომ Ჩემი სახლის წინ 1-2 კაცი დამდგარიყო მე ვუᲗხრა რომ საᲭირო არ იყო მაგრამ მან მაინც Თავისი გაიტანა. Შემდეგ დᲦეს ცოტა დავაგვიანე რადგან მაᲦვიᲫარა არ მქონდა ᲩარᲗული ბოლოს კი პოლიციელებმა ზარი დარეკეს და გამაᲦვიᲫეს სკოლაᲨი რომ მივედი Bang chan-მა მიᲗხრა Თუ აქამდე სად ვიყავი მე ავუხსენი ყველაფერი და ისიც გაახსენდა რომ ჯერ მისᲗვის პასუხი არ მიᲗქვია მისი ახსნილ სიყვარულზე და მე ვუᲗხარი რომ ჯერ კიდევ არ მქონდა მოფიქრებული პასუხი. სკოლა რომ დამᲗავრდა Bang chan-მა რესტორანᲨი დამპატიᲟა, დედამისᲗან და მამამისᲗან ერᲗად იყო, მისი მᲨობლები კარგად გავიცანი და ცოტა დავმეგობრდიᲗ კიდეც, Bang chan-მა სახლამდე მიმაცილა და მერე სახლᲨი წავიდა მწერდა კიდევაც და მეკიᲗხებოდა რომ კარგად ვიყავი Თუ არა ბოლოს ვუᲗხარი რომ Თანახმა ვიყავი ის ცოტა დაიბნა და მიᲗხრა Თუ რას ვგულისხმობდი ვუᲗხარი რომ მის ახსნილ სიყვარულზე Თანახმა ვიყავი, როცა მან Ჩემი მესიჯი ნახა სახლიდან ეგრევე გამოვარდა და კარებზე აკაკუნებდა გავაᲦე Თუ არა ეგრევე მეცა და Ჩამეხუტა ვიᲗხარი რომ ცოტა ხანი მაინც Ჩამომჯდარიყო სკამზე და დაესვენა რადგან მᲗელი გზა დარბოდა მაგრამ არა ისე მეხუტებოდა რომ გავიᲭყლიტე Ძლივს ვსუნᲗქავდი მიᲗხრა რომ Თუ ᲨესაᲫლებელი იყო ᲩემᲗან დარᲩებოდა, დავᲗანხმდი და დივანი გავუᲨალე რომ გავიᲦვიᲫეᲗ Bang chan-ს წიგნები Თან არ ქონდა და დილიᲗ ადრე გავარდა და ᲩანᲗა მოიტანა Შემდეგ ერᲗად წავედიᲗ სკოლაᲨი
გაკცეᲗილებმა კარგად Ჩაიარა სახლᲨი რომ ვბრუნდებოდიᲗ კარᲗან დედაᲩემი დამხვდა მე ვუᲗხარი Bang chan-ი რომ წასულიყო მე და დედამ ცოტა ვიᲩხუბეᲗ და Შემდეგ წავიდა, რომ გაᲗენდა Bang chan-მა სახლᲨი მომაკიᲗხა და მიᲗხრა Თუ დედამ რა მელაპარაკა მეც მოვუყევი და Ძალიან განაწყენდა რადგან იმ სახლიდან და სკოლიდან უნდა გადავსულიყავი Bang chan-მა მიᲗხრა რომ სადაც მე გადავიდოდი იქ გადმოვიდოდა მაგრამ ისიც ვუᲗხარი რომ დედაᲩემს Ჩემი კლასელები არ მოწონდა მინდოდა რომ დედასᲗვის გადამეფიქრებინა და ამიტომაც ვუᲗხარი რომ Შეყვარებული მყავდა და მიᲗხრა რომ ხვალ 3 სააᲗზე რესტორანᲨი მასᲗან ერᲗად მოდიო მე ვუᲗხარი Bang chan-ს და დამᲗანხმდა წამოვალო.
მეორე დღეს სახლში წავედით და გავემზადეთ ლაპარაკმა კარგად ჩაიარა დედაჩემი მანქანას ელოდებოდა მე კი ტაქსის ვაჩერებდი მანქანა ვერ დავინახე და კინაღამ გამიტანა მარა Bang chan-მა გადამარჩინა დედამ ეს დაინახა და ჩაიცინა, ჩუმად თქვა ,,ესენი უეჭველი შეყვარებულები გახდებიან" და თავის მანქანაც მოვიდა ჩავჯექით ჯერ Bang chan-ი მივაცილეთ მერე დედამ მე მიმაცილა სახლში და მერე წავიდა. კარზე კაკუნი მესმის და რომ გავაღე Bang chan-ი დამხვდა მთვრალი მოვიდა ჩამეხუტა, შემდეგ მაკოცა და ჩაეძინა, დივანზე დავაწვინე საბანი დავაფარე რომ ვდგებოდი ხელზე მომქაჩა და საწოლზე დამაწვინა. რომ გათენდა მე მის საწოლში ვიწექი თვითონ კი საჭმელს ამზადებდა მე მივედი და ჩავეხუტე, ისიც ჩამეხუტა და თავზე მაკოცა მერე კი მითხრა "რაო პატარა რამე ხომ არ გინდა" მე ვუთხრი რომ მუცელი მტკიოდა მან კი საჭმელი მაგიდაზე დამიდო და მაჭამა როცა საჭმელის ჭამას მოვრჩი მაინც მტკიოდა მუცელი, შემდეგ Bang chan-მა თბილი ბოთლი დამადო და გამიარა, მანამდე კი აფთიაქში იყო წასული და წამლებს მყიდულობდა რომ მოვიდა ვუთხარი რომ მუცლის ტკივილმა გამიარა და წამლების დალევა არ მომიწევდა მაგრამ დაიჟინა გინდა თუ არა უნდა დალიოო, მეც არ შევეწინააღმდეგე და წამლები დავლიე, დედამ დამირეკა გაიგო რომ მუცელი მტკიოდა არ ვიცი როგორ და თქვა რომ მოვალო, დედამ არ იცის Bang chan-ი ჩემთან რომ რჩება ამიტომაც ავდექი და ვუთხარი რომ სახლში წასულიყო მან კი მითხრა რომ დარჩებოდა და ყველაფერს აუხსნიდა, მე სახლიდან ვაგდებდი, დედა უკვე კარებში იყო, დაინახა რომ Bang chan-ი სახლში იყო ყველაფერი ავუხსენით და ცალკე გამიყვანა ვილაპარაკოთო მითხრა რომ მამას მოელაპარაკებოდა და ქორწილის თარიღს დანიშნავდნენ მე რათქმაუნდა შევეწინააღმდეგე და ჩხუბი ავუტეხე მერე კი დავწყნარდი და ავუხსენი რომ ჯერ ადრე იყო და მითხრა რომ მაგაზე არც უფიქრია და გაჩუმდა, სახლში შვედით და Bang chan-ი აღარ იყო დავურეკე და მითხრა რომ დედამისი საავადმყოფოში იყო გავიქეცი, Bang chan-მა მითხრა კორონა აქვსო მე ვუთხარი რომ დედამისთან ყოფილიყო მან კი მითხრა, დედას მამა მიხედავსო და მე შენთან ვიქნებიო, მე ვუთხარი რომ ჯობდა შვილი დარჩენილიყო დედამისთან და მოევლო მაგრამ დაიჟინა გინდა თუ არა შენთან დავრჩებიო მეც აღარ მქონდა ჩხუბის თავი და დავეთანხმე სახლში წავედით და Bang chan-ი ჩემთან დარჩა.შემდეგ დღეს.....
იმედია მოგეწონათ ეს თავი შემდეგ თავს არ ვიცი როდის დავდებ ამიტომაც ყურდღებით იყავით და ხო Vote და კომენტარი არ დაგავიწყდეთ❤❤
YOU ARE READING
ახალგადმოსული
Actionგამარჯობა ესეც ჩემი მეორე თავი იმ თავის წაშლას ვაპირებ იმიტომ რომ არ მომწონს და ამიტომაც ახალი თავის დაწერას ვიწყებ იმედია მოგეწონებათ