〨Zeyno odasına girmeden asistanı Gülse ve Ege'nin onu beklediğini söylemişti. Kendini toparlayıp göz altlarının kötü görünmediğine emin olduktan sonra içeri girdi.
Gülse gülümseyerek
"Günaydın." dediğinde Zeyno'da gülümseyerek cevap vermeye çalıştı.Son birkaç detayı konuşurlarken Zeyno üzerinde bir çift göz hissediyordu. Bakmamakta kararlıydı.
Sandalye seçimleri için aşağı inmeleri gerekiyordu. Zeyno onlara yolu gösterip lavaboya yöneldi.
Yüzüne su çarparken kapıda beklemediği bir silüet vardı. Zeyno ellerini yıkarken konuşmaya başladı Ege.
"Hâlâ buradasın."
"Ben buradan hiç gitmedim Ege."
Uzun zaman sonra ağzına aldığı adı ile ona baktı kız."Hiç değişmemişsin"
"Sen değişmişsin,gerçek aşkı bulmuşsun"
"O konuya gelirsek eğer.." sözünü kesip konuşmaya başladı kız.
"Bana açıklama yapmana gerek yok Ege"
"Eğer rahatsız olursan başka bir firma ile anlaşabilirim"
"Hayır en iyisini ayarlayacağım hiç şüphen olmasın"
"Güzel sonuçta üzerinden 5 yıl geçti değil mi" cümlesi bittiğinde gözü kızın elindeki dövmeye takıldı.
Kız dövmeye baktığını gördüğünde eliyle kapatıp dışarı çıktı.
〨
6 yıl önce
Ege ile tanışmalarından sonra her gün aynı yere gidip onu beklemeye başlamıştı böylece aralarındaki samimiyet gittikçe artmaya başladı.
Birbirlerini dinler, nasihat verir, hatta saçmalarlardı bu da birbirlerine derin duygular hissetmelerine sebep olmuştu.
Yine bir gün tek başına bir ağacın gölgesinde otururken her zamanki klasiği olan papatya falına bakıyordu Zeyno.
"Seviyor, sevmiyor, seviyor...."
Ne zaman sevmiyor olarak biteceğini anladığında o falı yarım bırakırdı bu da öyle olmuştu."Her gün bu ağaçların altında ne yapıyorsun merak ediyorum."
"Sadece oturuyorum."
"Papatyaları seviyor muydun?"
"Evet, kim sevmez"
"Haklısın çok güzeller ama senin yanında bir hiç"
Cümlesiyle gözlerini kaçırdı kız, yanaklarının yandığını hissediyordu.Çocuk, kızın önüne düşen bir tutam saçı kulağının arkasına attığında kalbi hızlanmıştı.
"Bugün bir şeyler yapıyor muyuz?"
"Olabilir, senin arkadaşlarını da çağırırız."
"Onlara gerek yok, sadece ikimiz olalım istiyorum
"Peki, nasıl istersen"
"Akşam 8'de alırım seni o zaman, görüşürüz"
Kız çocuk uzaklaştığında kalbini tuttu ve derin nefesler aldı.
Ege Şimşek kızın kalbine zararlıydı.
Kız çocuğu beklerken düzleştirmeye çalıştığı saçlarını yeniden eski haline getirmişti.
İşi bittiğinde telefonu çalınca kız heyecanla aşağı inmeye başladı.
Çocuk siyah kotu ve beyaz tişörtüyle ile karşıda duruyordu.
Yanına yaklaşınca elini uzattı kız en başta şaşırsada elini tuttu, yüzlerinde aptal bir gülümsemeyle yürümeye başladılar.
"Nereye gidiyoruz?"
"Fazla uzak değil" dedi çocuk ve kampüsün yakınlarında bir yere girdiler.
Masaya oturduklarında garsona siparişi verdiler ve yemekleri hızlıca gelmişti.
"Buranın tatlısı çok güzeldir"
"Buraya çok mu gelirsin"
"Hayır bir arkadaşımdan duydum aslında" çocuğun cümlesiyle ikiside gülümsedi.
İkiside hem yemeklerini yiyor hem sohbet ediyorlardı. Birbirleri hakkında çok şey bilseler de daha fazlasını öğrenmek istiyorlardı.
"Neden İzmir'de okumak istedin" çocuğun sorusuyla kız gülümsedi.
"Anne ve babam burada tanışmış ikisi de bir tatil için buraya gelmiş ve tanışmışlar, annem sürekli anlatırdı bu yüzden bende şansımı denemek istedim"
"Bizde burada tanıştık" Çocuk kıza gülümsediğinde kızda ona yalancı gülüşünü sunmuştu.
Anne ve babasının burada sarhoş olup tek gecelik bir ilişki yaşadığını, hatta babasını tanımadığını söylemedi, çünkü onların sonu mutlu olsun istiyordu.
"Peki sen?"
"Benim seninki gibi bir hikayem yok arkadaşlarım burada okumak istiyordu bu yüzden burdayım" diyip gülümsedi çocuk.
"Okul bittikten sonra burada mı kalacaksın?"
"Babam işlerin başına geçmemi söyleyecektir. Sen?"
"Ben bir süre daha buralarda olurum. İzmir'e yolun düşerse beni ara"
"Kim bilir belki de hiç gitmem ve senin yanında kalırım"
Çocuk ayağa kalkıp kızın yanında dizlerinin üstüne çöktü.
"Beraber burada yaşayalım Zeyno sen ve ben değil biz olalım, artık tek bir papatyan olsun yaprakları sadece 'seviyor' çıkan"
Dudakları kızın elini bulduğunda ikiside gözlerini kapatmıştı.
"Seni seviyorum Zeyno."
"Seni seviyorum Ege."
〨
ayayayya n'oluyo ayoll
medyadaki fic'imizin şarkısı 🥺💕💓💗
okul açıldı ve 12.sınıf olduğum için mlsf çok aktif olabilir miyim bilmiyorum.
vote verirseniz seviniriimm
kendinize iyi bakiiinn
egzeyimizle kaliiinnn<3333