110 12 1
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜMDE OLAN FLASHBACK SAHNESİ DEĞİŞTİİİ ÖNCE ONU OKUYUN İSTERSENİZZZZ <33


"O halde detayları sonraki görüşmemizde konuşuruz"

Kız yüzündeki pazarlamacı gülümseme ile çiftini odadan gönderdiğinde derin bir nefes aldı.

Asıl olay birazdan başlayacaktı. Ve buna hazır olduğunu düşünmüyordu.

Elindeki dövmeye baktı. Yaptırdığı gün ne kadar mutluyu oysa.

Şimdi ise bıraktığı izlerden sadece birisi olarak kalmıştı.

6 yıl önce

"Güzelim sayende İzmir sıcağında bekletilmeye alıştım."
Ege'nin cümlesiyle Zeyno yalandan omzuna vurmaya çalıştı çocuğun.

Ege Zeyno'yu kolunun altına aldı ve yürümeye başladılar.

"Gerçekten bunu yapmak istiyor musun Ege?"
Kız kafasını kaldırıp sorduğunda gözlerine baktığında Ege burnunu öptü kızın.

"Bu senin hayallerinden biri değil mi tüm hayallerini benimle gerçekleştirmeni istiyorum Zeyno"

Dövmeciye gittiklerinde ikiside ellerine kalp şeklinde yarım papatya  yaptırmıştı her el ele tutuştuklarında papatya tamamlanıyordu.

Dışarı çıktıklarında hemen birbirlerinin elini tuttular.

"Ellerimi hiç bırakma olur mu Ege"

"Artık istesem de bırakamam, ellerimiz ayrılırsa kalbimizde ayrılır"

Zeyno yüzündeki samimi ve büyük gülüşü sunduğunda Ege gülüşünden öpmüştü kızı.

Daha önce kimse Zeyno'yu böyle güldürmemişti, kimse onu böyle sevmemişti, kimse onu gülüşünden öpmemişti..


Günümüz

Dolan gözlerini kapının çalmasıyla silip onun yerine kocaman bir gülüş eklemişti.

"Gülse Hanımlar sizi bekliyor Zeyno Hanım"

"Gelsinler"

"Sizi tekrar görmek çok hoş Zeyno Hanım" 
Gülse'nin cümlesiyle gözlerini ona çevirdi kız ve oturmalarını rica etti.

"Bugün mağazaya inip konsept malzemelerine bakabiliriz yeni gelen şeyler de var"

"Çok memnun oluruz"

"O zaman beni takip edin"
Zeyno kapıdan çıkmadan önce onların birleşen ellerine ve Ege'nin gözlerine baktı fakat bu uzun sürmedi.

Beraber mağazaya girdiklerinde seçtikleri konsepte uygun malzemeleri seçmeye çalıştılar.

"Süs için kullandığımız çiçekleri de buradan seçebilirsiniz"

Her yerin çiçeklerle dolu olduğu odaya girdiklerinde Gülse tüm çiçekleri gezmeye başlamıştı.

"En sevdiğin çiçeği öğrenebilir miyim?"
Zeyno'nun sorusuyla Gülse hiç düşünmeden cevap verdi.

"Papatyalar, kesinlikle papatyalar aslında önceden çok sevmezdim ama Ege sağ olsun beni tam bir papatya aşığı yaptı."

Kız içinde bir şeylerin kırıldığını hissetti.Onlara özel olan papatyaları kendi ilişkisinde yeniden kullanmıştı.

"Süsler için papatya küçük olur onun yerine gelin çiçeğini papatyadan yaptırırız"

"Güzel fikir teşekkür ederim"

"Sunum yapacağınız tatlı ve yemekleri seçmek için görevliyi takip edin lütfen ben bir başka görüşmeye gitmeliyim"

"Çok teşekkür ederiz şimdiden aklımda oluşan görüntüler çok hoş"
Gülse Zeyno'ya samimi gülümsemesini sunduğunda, kız içinde istemeden oluşan kine güldü.

"Gülse benim de biraz işim var sen seçer misin?"

"Beraber seçmek istiyordum" Gülse Ege'ye sarıldığında Zeyno kafasını başka bir tarafa çevirdi.

"Güzel şeyler seçeceğine eminim"
Gülse istemeden Ege'den ayrılıp görevliyi takip etmeye başladı.

Zeyno başka bir görevliye seçilen malzemelerin bilgisini verdikten sonra mağazadan çıkmak için ilerlemeye başladığında Ege önüne geçti.

"İyi misin?"
Dediğinde kız alayla güldü.

"Çok iyiyim, neden?"

"Papatyalar, özel olduğunu biliyo-"

"Sadece benim için özelmiş sanırım, artık bir önemi yok"

"Böyle düşünme, benim içinde çok özeldi"

"Gördüm ne kadar özel olduğunu eşin gelin çiçeğini taşırken de hâlâ aynı değerini korur umarım"
Zeyno yüzündeki gülümsemenin sinir bozucu olduğunu biliyordu.

"Zeyno hatalarımın farkındayım ve özür dilemeye çalışıyorum amacım seni üzmek değildi"
Zeyno yanında duran papatyalardan birini aldı ve Ege'ye uzattı.

"Benim için özel olan papatyaları artık istemiyorum Ege" ama Ege papatyaya değil kızın elindeki dövmeye odaklanmıştı.

"Ah merak etme onun da bir çözümünü bulurum"
Çocuk, kızın uzattığı papatyayı almak için uzandığında onun da elinde hâlâ durduğunu gördü.

Görevli Zeyno'ya seslendiğinde gözlerini çocuktan çekti ve papatya yüzünden birleşmiş ellerini ondan çekti.

Zeyno çocuğun yanından ayrılığında kalbinin yarısından değil de sanki tümünden ayrılmış gibi acıyla ilerlerdi..


ay tekrar helü!! uzun bölüm yazmaya çalıştım oldu mu bilmiyorum mlsf
önceki bölümdeki flashback sahnesi değişti bu aradaaaa
ayrıca diziyi bıraktım sosyal medya için senaryo değiştirdiler resmen çok bile dayandım 😞
neyseee artık only OzSer
Vote vermediğiniz için sınır koysam kızmazsınız herhalde
sınır: 10 votee

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ne pas aller | EgZeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin