9. Másnap

306 11 0
                                    

Ivy

Egymás mellett fekszünk Eddie-vel az oldalunkra fordulva, hogy szemben legyünk egymással. Miután lemásztam róla és mellé telepedtem betakart mindkettőnket, mert még mindig nincs rajtunk ruha.

Soha nem gondoltam, hogy a szex Eddivel ilyen kurva jó lesz, pedig jó párszor elképzeltem már. Egyszerűen olyan volt, mintha szàrnyaltam volna. Piszok jól dolgozott rajtam a nyelvével és amikor ráültem méretes péniszére... Jézus! Nincsenek szavak.

- Min agyalsz?- kérdezi kimerülten.

- Rajtunk. Azon, hogy mennyire jól passzoltunk egymáshoz.

- Valóban. Pontosan illek beléd. Mint egy puzzle. - vigyorog. - Komolyan mondtad azokat a dolgokat?

- Melyik dolgokat?- mintha nem tudnám.

- Például azt, hogy másnak nem voltál nedves sosem. Vagy azt, hogy az ujjazásom emlékére jutattad magad a csúcsra, nem is egyszer.- beszéd közben simogatja a testem különböző pontjait.

- Igen. Minden igaz.- mondom elpirulva.

   Benyúl a térdhajlatomhoz és a lábamnál fogva húz közelebb magához. Meztelen testünk összeér és a forrósàg ami belőle àrad, újból felgyútja bennem a szexuális vágyat.

- Most mi lesz Ivy? Ugye nem fogjuk újra gyűlölni egymást?- beszéd közben kezével a mellemet simogatja, majd szépen lassan lejjebb vezeti a puncimhoz.

- Nem tudom Eddie. Fáj amit tettél.- nem tudom elfojtani a sóhajaimat, ahogy ujja rásimul a csiklómra.

- Bàrmit megteszek Ivy, hogy adj nekem még egy esélyt.

   Belém dugja két ujjàt, közben tenyerével a csiklómra tapad és masszíroz tovább. Én halkan nyögdécselek. Csókokkal borítja  be nyakam és a melleim. A combomon érzem, hatalmas farkàt, ahogy meredezik, kétség kívül újból készen áll az ostromra.

- Nem tudom Eddie.- nyögöm újra.

   Hirtelen elránja kezét és a gyönyör, ami majdnem beteljesült számomra, megszakad. Felháborodottan morgok, miközben a hátamra fordít és a két lábam között elhelyezkedve fölém mászik. Egyik kezével a fejem mellett támaszkodik a másik kezével a péniszét a puncimhoz irányítja de nem nyomja belém. Hegyét a csiklómnak nyomva masszírozza magát, keze fel- le jár hímvesszőjén. Nem tudom levenni a szemem a látványról. Annyira izgat, ahogy kényezteti magát. Hol az arcomra néz, hol arra a pontra ahol picit hozzám ér és làtom az arcán ugyan azt a vágyat, amit én érzek. Lejjebb vezeti hímtagját a bejáratomhoz és ahogy megérzem előrébb tolom a csípőm, hogy belém csússzon. Ám ő velem mozdul és hátrébb csúszik. Így mozdulatommal semmit sem érek el.

- Adj egy újabb esélyt Ivy. Kérlek! Annyira szeretnék benned lenni. Kérlek! Mondd, hogy te is akarod.

- Én is akarom.- nyögöm türelmetlenül.- Megkapod az esélyt, csak csússz már belém végre!

   Hatalmas vigyorral teljesíti kérésemet.

***

Vakító fényre ébredek másnap reggel. Kell pár perc, mire leesik, hogy hol vagyok. A hátamon fekszem, Eddie hozzám bújva öleli át a derekamat és egyik lábàt átvetve az enyémeken mélyen alszik. A levegő csiklandozza pucér mellem, ahogy szuszog.

Gyűlöletből Szerelem (Eddie Munson funfiction 18+) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora