Odrobina czułości

267 20 0
                                    


Krótkie coś bo zachciało mi sie kiedyś pisać xdd

Narrator pov

Wieczór tego dnia nie był za ciepły.. A za oknem padał deszcz.

- Vaskii - Szepnął siwowłosy leżąc obok swojego ukochanego na rozłożonej kanapie w mieszkaniu Sindacco.

- Mm? - Mruknął starszy zerkając na Erwina.

- Obejrzymy coś? - Zapytał podnosząc sie do siadu i lekko sie przeciągając

- Jasne skarbie - Odpowiedział i tak jak jego partner podniósł sie.

Erwin wydał z siebie tylko cichy pomruk zadowolenia i wstał, rozciągnął sie i ruszył do sypialni.

Vasquez zabrał wodę ze stolika i również poszedł do sypialni.

Położył sie na łóżku uprzednio kładąc wodę na szafkę nocną oraz biorąc pilota do ręki.

Erwin zabrał z szafy koc i położył się obok partnera, przykrył ich kocem i oparł głowę o jego ramie.

- Kocham cie wiesz? - Mruknął siwowłosy przybliżając sie do bruneta. - Bardzo cie kocham. - Powiedział i zaczął składać delikatne pocałunki na szyji niebieskookiego.

- Mały.. Ja też cie kocham ale mieliśmy oglądać film - Zaśmiał sie Vasquez.

Erwin tylko mruknął niezadowolony i znów oparł głowę na ramieniu ukochanego.

W połowie filmu Erwin stwierdził że idealnym pomysłem będzie usadowienie sie na kolanach ukochanego.

- Erwiś.. - Mruknął w pół śpiący Sindacco.

Młodszy z nich nie odezwał sie i tylko wtulił sie w klatkę piersiową bruneta i słuchał bicia jego serca.. Vasquez wyłączył film i tak w ciszy siedzieli kilka godzin, w spokoju okazując sobie miłość przez dotyk.

No bo przecież odrobina czułości nikomu nie zaszkodzi...

---------------------------------------

Skończyłam to krótkie coś, wydaje mi sie ze jest okej więc wstawiam happ

240 słów lol

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 22, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Odrobina czułości.. ~Vaskles~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz