"Kelab kita nak dibubarkan?" Tanya Hani.
Junkyu dan Jaehyuk hanya mampu menunduk diam sementara Jeongwoo mengganguk perlahan.
"How- How come? Eh kita dah lagi sikit tau nak bongkar kan kes ni.. Apa yang jadi ni?"
"Aku dengan Junkyu sebenarnya syak Sania tu ada kena mengena dengan Board of Directors sekolah kita," ujar Jaehyuk.
"Sania what?" Tanya Doyoung.
Jeongwoo terus menjawab,
"Aku pun dapat rasa benda yang sama, kau tak pelik ke every plan kita orang buat untuk bukak kes ni ada je benda jadi. Ha lepastu kau tahu tak Yoshi sekarang tiba tiba ikut je cakap Sania dengan plan entah apa apa," bebel Jeongwoo
"Ha tulah, kau dulu beria kata dia terpaling betul kaannnn," perli Doyoung
"Eh- takdelah- Maksud aku-
Belum sempat Jeongwoo menjawab, Jaehyuk terus memotong dengan berkata
"Aku percaya yang boleh betulkan keadaan sekarang ni, kau sorang je Hani,"
"Ya betul! Help us! Budak kelab yang lain memang dah give up.... Mashiho pun dah tawar hati lepas kes dia tegur Yoshi haritu,"
"Maksud kau Mashiho keluar?"
Hani bertanya dengan risau.
Hani semakin buntu memikirkan nasib kelab yang diusahakan bersama sejak setahun lalu akan dibubarkan.
"By the way Hani... Kau ingat tak kau ada suruh aku track IP Adress from account twitter @/treasurehigh, haritu?" soal Jaehyuk.
Hani mengangguk.
"Aku dah track and.... Aku dah tahu siapa admin dia....," Jelas Jaehyuk.
"Sania, kan?" Tanya Asahi
Semua mata pun memandang ke arah Asahi.
"Mana kau tahu?" Soal Jaehyuk.
"Aku ada ugut kawan dia... Kawan dia bagitahu.. Tapi benda tu tak cukup kuat nak membuktikan account tu dia punya, so aku pun diam kan je dulu," jawab Asahi tenang.
Junkyu mengangguk
"Betul jugak tu. Bagus, bagus," kata Junkyu
Jeongwoo memandang Junkyu dengan pandang sinis.
Junkyu membalas pandangan Jeongwoo dengan menjelir lidah.
"Aku tahu satu rancangan! Cara nak selamatkan kelab kita sekali gus menjatuhkan si Sania jahanam tu," kata Doyoung.
Hani memandang Doyoung,
"How?"
"Kita perlukan budak kelas kita sekali for this," kata Doyoung sambil tersenyum.
---
2 weeks later
Esok paginya Hani menerima pesanan ringkas dari Asahi.