H1

25 2 0
                                    

- Roos's POV -
Ik loop door de gang, ik kijk naar de tekening van Crona op mijn hand. 'Waarom besta jij niet? Waarom loop jij hier nu niet naast mij met mijn hand in de jouwe..' Ik word verdrietig van het idee dat hij er nooit zal zijn. "Hey?!" Ik schrik op. Heather loopt naast me "hoorde je wel wat ik zei?!" Zegt ze beledigt. Dille loopt er stilletjes naast. Ik zoek help bij Dille maar ze heeft het niet door. Beteuterd kijk ik
Heather aan. "Aaarrrggg! Dat dacht ik al!" Zegt ze geïrriteerd. "Je bent toch niet nog steeds verdrietig over dat.. Hoe heet hij ook al weer?.. Rona? Ronca? Crona! Ja dat was het." Ik antwoord niet. Dille en Heather kijken elkaar aan. Ik hoor ze zuchten. 'Laat me toch gewoon met rust!' Denk ik. Ik kijk niet waar ik loop en bots tegen iemand aan. "Oehwaah!" Ik val. Boem voorover. Bovenop iemand. Ik blijf stil liggen. 'Auch, dat deed echt pijn!' Ik kijk op om te zien op wie ik lig. Twee grote blauwe ogen kijken me recht aan. "Wauw..." Zeg ik 'shit ik zei het hardop!' "Wat wauw?" Zegt de jongen en hij tilt me op en zet me neer op de grond. "J-je Og... Niks laat maar." "Gaat het?" Vraagt hij. "Ja s-sorry ik keek niet waar ik liep..." 'Ik voel me rot, ik en mijn onhandige rotkop ook. Ik word helemaal rood. Ik voel me net een tomaat. Maar hij is zo knap! Oké Roos, je moet nu echt in actie komen..' "H-hey, trouwens ik heet Roos.." Ik kan mezelf wel slaan! Waarom stotter ik nou altijd! AAARGGG! "Hey ik heet Thomas." 'OMG hij stotterde ook!' "Uhm.. Zullen we samen zitten met lunch? Ik kan je, ehm.. Mijn.. Witte oreo's geven?" "Oké, is goed! M-maar ik neem wel een vriend mee w-want ik zit normaal altijd samen met hem." "I-is goed! Op het balkon hier? Bij B?" "Oké! Tot dan!" Zwaaiend loopt hij weg. Ik staar hem na. YES! "AAAAHHHWWW!!!!!" hoor ik opeens achter me. Ik kijk om. 'Oh god. Hun weer..' Heather en Dille vliegen me ruw om de hals. Ik lach en ben blij samen met ze. "Jullie zitten er toch wel bij he zometeen?" "Ja wat dacht jij dan! Misschien heeft hij wel een knappe vriend!" Heather knipoogt naar me.

Can love be real?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu