H3

20 2 0
                                    

- Kai's POV -
'Shit.. Shit shit shit shit!' Ik frons diep en sla tegen de tafel. Verschrikt kijkt Thomas om "wat is er gast?" "Volgens mij heb ik het helemaal verpest bij Heather.." Ik kijk verdrietig voor me uit. Thomas draait zich weer om "Nee joh, volgens mij vind ze je geen poessie maar een tijger!" "Hahaha." Ik probeer er om te lachen. "Misschien heb je gelijk... Misschien ook niet."
- Thomas's POV -
"He Kai je weet dat er kermis is morgen he?" Het is vrijdag en morgen is het dus weekend. "Ja wat is daarmee?" Vraagt hij "w-we nou, als je wilt dan he.. We kunnen Roos en Heather meevragen?" "Goed idee!" Kai's stem klinkt in een keer 10 keer vrolijker "we vragen het straks wel als ze terug zijn." Ik staar strak naar het damestoilet. "Heeeeejj tommy.." Ik bevries bijna, die stem! "Hoi Gwenn." Zeg ik zo onverschillig mogelijk. "Oh wat doe jij hierrrrr nou?" Ze liet de R rollen, zo irritant als ze dat doet! "Ik wacht op mijn vriendin Roos." Haar houding veranderd, ze kijkt arrogant. "Achternaam?" "Verschoor." "Oh die lelijke koe!" Gierend van het lachen probeert ze weg te lopen. "Gwenn!" Ik roep haar terug. "Wat is er?" Ze leunt voorover, 'doe eens een shirt aan! Ik kan recht d'r bh zien. Bah inkijk...' "Wat zei je over Roos?" Ik kom overeind. "Oh alleen maar dat.." Ze pauzeert even en begint gemeen te lachen. "Ze een lelijke dikke kutkoe is." Ze grijnst nu van oor tot oor. Ik kijk haar aan. Verblind van woede. 'Hoe durft ze.' "He Gwenn weet je wat jij bent?" Zeg ik nu ook grijnzend "nou zeg het eens? Ik weet zeker dat ik knapper ben dan haar.. Toch Liefie?" Ze aait over mijn arm. "Een vieze slet!" Roep ik en ik duw haar zo hard ik kan. Ze valt hard tegen het ijzeren balkonhek aan. Verschrikt kijkt ze me aan. "Hmpf!" Zegt ze. Ze staat op en loopt snel weg. "W-wie was dat?" Roos en Heather staan naast me. 'Shit.' "Uhm.. Hebben j-jullie alles gezien?" Ik schaam me. "Ja, waarom noemde je Roos je vriendin?" Vraagt Heather.
Ze tilt een wenkbrauw op. "Uhm.. Nou.." 'Denk Thomas denk!' "Nou Gwenn is mijn ex, en ik wou haar laten weten dat ik haar niet wil..." Zeg ik beschaamt. "Hey Heather & Roos, we moeten jullie wat vragen!" Roept Kai blij. Iedereen draait zich nu om naar hem. "Wat?" "Gaan jullie zaterdag mee naar de kermis?" Roos en Heather kijken elkaar blij aan, Heather is de eerste die antwoord. "J-ja leuk!" Zegt ze. Blij glimlach ik.
~ time skip: het is al half 5 iedereen moet naar huis. ~
"Uhm.. Sorry ik moet nu echt naar huis." Zegt Roos 'nee niet gaan! Ik mis je nu al!' Denk ik. "O-oh. Jammer." Zeg ik en ik probeer neutraal te kijken. Opeens schiet Roos uit en geeft me een knuffel. Ik schrik ervan maar herstel me gauw. Ik zie dat Heather, Kai ook een knuffel geeft. "Uh.. uhm.. O.." 'Wat fijn! Kon dit maar voor altijd duren!' "Tot morgen!" Roos zwaait en loopt dan weg samen met Heather. ik en Kai zwaaien nog een tijdje totdat ze uit het zicht zijn. 'Ik kan niet wachten tot morgen!'

Can love be real?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu