H4

25 2 0
                                    

- Heather's POV -
Het is precies 6 uur s'avonds. Ik sta voor Roos huis, daar hebben we afgesproken want zij woont maar een straat bij de kermis vandaan. Opeens word ik vanachter vastgepakt. "EEEK!" Geschrokken kijk ik achterom. 'Kai!' "H-hey." "Hey jij." Zegt hij terug. Hij heeft gel in z'n haar en het zit heel leuk! Ook heeft hij een heel leuk shirt aan, rood met drie witte knopen in het midden. Thomas staat naast hem. Roos komt haar huis uit. "Ik hoorde jullie binnen al. Lawaaimakers!" Zegt ze lachend. En ze geeft mij een knuffel. Dan kijkt ze naar Thomas, aarzelt ze?
- Roos's POV -
Zou ik Thomas ook een knuffel moeten geven? Ik weet het niet. Doe maar niet. Vorige keer vond hij ook al raar dus deze keer zeker niet. Plus hij kent me niet eens goed. Er valt een ongemakkelijke stilte. "Zullen we gaan?" Vraagt Kai. "J-ja, goed idee." Met z'n alle lopen we naar de kermis. Zo dichtbij, maar een straat lopen! Thomas loopt dichtbij me. Ik schuif een stukje op. Schoof hij nou ook op? Hij is weer even dichtbij me. Eigenlijk vind ik het helemaal niet erg. Ik voel mijn wangen branden. Thomas kijkt me aan, ik doe alsof ik het niet zie en loop gewoon door. "Roos?" "Wha-wat?" "Heb je nog steeds die tekening op je arm?" Nee, ik heb er een nieuwe op getekend! Ook van Crona, maar toch. "J-ja. Nou, soort van." "Hoezo soort van?" "Ik heb er een nieuwe opgetekend maar wel van Crona." "Oh.. Zullen wij naast elkaar zitten in de attracties?" "Jah!" Ik schrik van mijn eigen stem. Oeps. Thomas glimlacht naar me. Hij mompelt wat maar ik versta het niet.
- Thomas's POV -
Ik glimlach naar d'r, zij glimlacht terug. "Je bent zo mooi als je glimlacht." Shit! Ik zei dat niet in mijn hoofd! Ik hoop maar dat ze het niet gehoord heeft. Nee denk het niet want ze reageert er niet op.
~ bij de kermis aangekomen ~
- Roos's POV -
"Z-zullen we daarin?" Vraagt Thomas, hij wijst naar een hele grote ronde koepel waarbij alleen de zwaartekracht je op je plek houd. "Uhm.." Ik wil hem niet laten denken dat ik een baby ben. "O-oké" "kom!" Hij pakt m'n hand en hij trekt me mee "zie jullie later wel weer!" Roept hij naar Heather en Kai. Ik zwaai nog snel even en ren dan mee, hand in hand. Ik bloos ervan. "Tw-twee kaartjes graag!" Zeg ik tegen de mevrouw in het hokje. "4 euro" ik zoek mijn portemonnee in mijn tas maar zodra ik hem gevonden heb heeft Thomas al betaald. "Uhm.. Dankje." "No problem!" Zegt hij en we stappen in het karretje. Er zitten maar 3 andere mensen in. Dus er is genoeg ruimte naast elkaar. "T-Thomas mag ik denk je je h-hand vast houden?" Vraag je zonder hem aan te kijken. "Ik ben hier nog nooit ingeweest en vind het best wel eng..." "Tuurlijk." Zegt hij en hij glimlacht naar me. De attractie komt abrupt in bewegen. Ik schrik er heel erg van en grijp Thomas vast. Niet aan z'n hand maar aan z'n buik. Hij slaat een arm om me heen. "Ben je bang?" Vraagt hij "er gebeurt je niks hoor." Maar toch blijf ik dicht bij hem. Het gaat steeds harder. "Eigenlijk is het best wel leuk!" Zeg ik "E-en, ehm.. Ik vind het o-ook wel leuk omdat j-jij hier bent met m-mij.." Ik kijk hem weer niet aan zodat hij niet ziet wat voor een tomaat ik ben. "Ik vind het ook heel erg leuk dat jij hier bent met mij!" Zegt hij. Ik voel vlinders in mijn buik. Wat is dit leuk! "Roos, je bent zo mooi en lief!" Ik moet nu echt mijn tranen binnen houden. Eentje ontsnapt SHIT! "Wow Roos huil je nou?" Vraagt Thomas. Hij veegt met z'n duim mijn traan weg. Z'n huid is zo zacht. "Niet huilen, wat is er heb ik wat verkeerds gedaan?" "N-nee!" Roep ik "m-m-maar niemand heeft me ooit gezegd dat ik mooi ben." "Nou ze hebben het vast wel gedacht!" Opeens is er een grote beuk en ik val om. Maar word door twee grote armen opgevangen. "Ho daar nou niet wegvallen!" Zegt Thomas en hij houd me stevig tegen z'n borst aan gedrukt. Het voelt zo fijn, alsof iemand je beschermt. Dan stopt het ritje. "Dat was leuk!" Roep ik. Nog steeds een beetje duizelig. Ik duizel en val half om als we weer op de grond staan. "Wil je even gaan zitten?!" Zegt hij geschrokken en hij helpt me overeind. "J-ja graag." Zeg ik en hij tilt me op en zet me neer op een bankje. "Wacht hier." Beveelt hij. Wat gaat hij doen? Nee, laat me niet alleen! Wil ik roepen. Ik wil hem knuffelen en kussen maar het gaat niet. Hij loopt al weg. Ik zit op het bankje en staar voor me uit. "Roos?" Hoor ik opeens ik kijk op "Oh hey Thom daar ben je weer." Zeg ik "ik heb dit voor je gekocht.. Dan kan je even uitrusten. Hij geeft me een slushpuppy en een suikerspin. "Oh! Dankje!" Zeg ik en ik geef hem een kus op z'n wang. Daar heb ik meteen spijt van. Ik en Thomas blozen allebei even hard. "S-sorry..." Zeg ik ongemakkelijk. "Oh maakt niet uit." Zegt hij liefkozend. Ik eet en drink dankbaar alles op. Thomas heeft ook een suikerspin en eet hem op. "Wil je ook wat?" Ik houd mijn drinken voor z'n neus. Dankbaar pakt hij het aan en knikt. Als alles op is gaan we weer verder. "Zullen we in iets rustigers gaan? Wat dacht je van het spookhuis? Of de tunnel des liefde! Hahaha! Ik meen het wel hoor trouwens." Hij knipoogt naar me. "Het s-spookhuis klinkt leuk..." Zeg ik en ik loop al in de richting, nadat we 2 kaartjes hadden gekocht gingen we zitten. Thomas slaat meteen beschermend zijn hand om me heen. "Niet bang zijn oke?" "O-oke" ik probeer zelfverzekerd te klinken maar ik piep als een muis.
We doen nog een paar attracties en gaan dan weer even zitten. "Roos, ik vind je echt leuk.. Wil je mijn vriendin zijn?" Ik ben zo blij! Ik kijk hem aan, opeens komt zijn hoofd zo dichtbij. Hij zoent me! Het is zo heerlijk! Ik wou dat het nooit over zou gaan... Hij laat los en gaat weer terug. "Is dat een ja?" "JA!!!" Roep ik en ik vlieg hem om de nek. Ik ben zo blij nu! Na nog even praten, en zoenen. Staan we op om te gaan zoeken naar Heather en Kai. Zouden zij ook zo een leuke avond hebben gehad?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 14, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Can love be real?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu