Prevara

259 15 1
                                    

Posto smo zavirili vec kod Kim i Harrya i videli sta se desava vreme je da svratimo kod Louisa i Sashe,i tu se svasta nesto desava.


Louis p.o.v


U bolnici sam i umesto da brinem za prijatelje kako su i kada ce se oporaviti

a pogotovo Kim koja je tesko podnela gubitak bebe ja razmisljam o tome koliki sam debil ispao sto sam prevario Sashu,zenu koja nosi moje dete,ja sam je jebeno prevario! Koja sam ja debilcina! Ne zasluzujem je!!



Kako sam jebeno mogao to da joj uradim! Nije da sam se zaljubio u tu devojku,nebih ni mogao ona nije Sasha,ali je tako licila na nju,a ja pijan,ona drolja a ja musko,pa i to se valda racuna. Sta li ce biti ako sazna Sasha? Hoce li me ostaviti? Nebih podneo da ostanem bez nje i naseg deteta! Momci ce mi drzati ozbiljne pridike kad im budem rekao,ali bilo je jace od mene,to ustvari cak i nisam bio ja,bio je viski.



Uhh,prevare si komplikovanije nego sto deluju. Ne mogu da je lazem,a s druge strane ne mogu ni da ostanem bez nje. Sta da radim?



'Hej Lou' cujem Zayna ispred mene i odmah se budim iz transa



'Hej' govorim nekako smireno i uznemireno u isto vreme



'Sta se desava stobom covece?' pita me zabrinuto moj brat



'uhh Zayn kad bi samo znao' govorim misao koju tek sada shvatam da sam rekao da sam izgovorio na glas



'Znao sta?' pa sad sta je tu je,moram mu reci njega ne mogu da lazem



'Prevario sam Sashu' rekao sam mu sa spustenim pogledom



'Zasto si to uradio?' gleda me nekako kao da me razume i to mi daje snage da se suocim sa problemom



'Bilo je jace od mene,ako sam to uopste bio ja'



'Kako to mislis ako si uopste bio ti?' izvio je obrvu



'Pa radi se o tome da sam jednom ostao duze na poslu da sredim racune,usput sam pio viski,tada se pojavila ona konobarica za koju sam rekao vec da lici na Sashu,Ashley,htela je da mi se javi da ide kuci posto je zavrsila popis,ja sam krenuo za njom a onda su se nasi pogledi sreli,umesto nje video sam Sashu,tada sam zapoceo poljubac a ona je uzvratila....'



'Dobro,dobro jasno mi je' prekinuo me je Zayn



'Sta da radim brate?'


On The Wings Of Destiny Seasone Zayn MalikМесто, где живут истории. Откройте их для себя