Selam, ben Ecrin. Bugün Ece ile yeni okulumuzda ilk günümüz. Önceki okulumuzdan birçok kez disiplin yediğimiz için atıldık ve şuan bu okuldayız. Umarım okulda yakışıklı çocuklar vardır. Yoksa çok sıkıcı oluyor ya. Neyse, Ece ile okula doğru yürüyorduk. Okulun bahçesine vardığımızda Müdür Bey bizi kapıda karşıladı ve sınıflarımıza götürdü. Sınıftaki kişilerin hepsi çok mal. Iki kişi dışında, Çocukların isimlerini bilmiyorduk ama Ece de ben de onlardan cok etkilenmiş gibiydik. Fakat çocukların arkasında duran kızlar bize çok kötü bakıyorlardı. Kızları umursamayıp çocukların önüne oturduk. Bize ellerini uzatıp selam, biz Umut ve Yunus diyerek kendilerini tanıttılar. Umut, kumral saçları ve açık kahverengi gözleriyle o kadar çekici görünüyordu ki. Ikisi de yüzümüze sevimli olduklarını düşündükleri bir gülümsemeyle bakıyorlardı. Ellerini sıkıp önümüze döndük. Zil çaldığında sınıfta sadece Yunus, Umut, Ece ve ben kalmıştık. Yunus, ee naber Ece? dedi Eceye. Onlar kendi aralarında konuşurken Umut da bana döndü ve sohbet etmeye başladık. Konuşurken gözüme o kadar çekici geliyordu ki dediklerinin hiçbirini duymadım. Umut, Ecrin? Orada mısın? diye sorduğunda kendime geldim ve, evet anlamadım tekrar eder misin diyerek yanıtladım. Biraz daha sohbet ettikten sonra Umut ve Yunus bizim Instagram hesabımızın olup olmadığını sordular. Biz de evet var dedik ve tam isimlerimizi söyleyecekken içeriye Umutların arkasında oturan kızlar girdi. Içeriye girer girmez ikisi de koşa koşa Umut ve Yunus'un boynuna atıldılar. O sırada Eceyle birbirimize gördüğümüz bu manzara karşısında tiksinerek baktik. O anda da Umut ile Yunus kızları üzerlerinden itmeye çalışıyorlardı. Biz de hiçbir şey demeden sınıftan çıktık. Biz kantine doğru yürürken birden birisi kolumdan tutup kendine doğru çekti. Tenlerimiz birbirine değiyordu adeta. Yüzüm ona döndüğünde bunu yapanın Umut olduğunu gördüm.