Abaza!

71 2 0
                                    

Okul yeni başlamıştı. Sınıfta kimse birbirini tanımıyodu. Okulun ilk gününde ben kenara geçip oturmustum. Abaza tipli bi çocuk bana doğru yaklaştı pantolonu o kadar dardı ki cinsel organı çok belli oluyodu. Bana sevgilin varmı diye sordu. Ben hemen oradan uzaklaştım. Anladım ki artık o sınıftan kimseye güvenmeyeceğimdi. Okul çıkışında o çocuk tekrar bana doğru yaklaştı ve öpmeye çalıştı. Ben çocuğun suratına öyle bi okkalı tokat geçirdim ki çocuk yerle buluştu. Herkes bize bakıyodu. Ben oradan koşarak uzaklaştım. Eve gittiğimde annem okulun ilk gününün nasıl geçtiğini söyledi. Ben ise konuyu değiştirdim. Ve bu arada ben lise1 e gidiyorum. Bizim okulun sicili çok kötü. Ama 8.sınıfta hiç çalışmamıştım. Ve teog da çok kötü not yapmıştım. Sonunda istanbul'un en kötü lisesine gitmiştim. O lisede 6kız hamile kalmıştı. Bu nasıl bi zevk ya? Cidden anlayamıyorum. Bütün erkekler abaza..
Sabah erkenden kalktım okula hiç gitmek istemiyordum dünki olanlardan sonra. Okula tedirginlikle gittim. Düşünüyordum acaba bugün başıma neler gelicek? İnşallah dünkileri tekrar yaşamam. Okula geldiğimde direk öğretmenler masasının önüne geçip tek başıma oturuyodum. Başka biri yanıma oturup bacağımı ellemişti. Ben korkuyodum. O çocuğun kulağına fısıldadım ve dedimki 'SİKTİRGİT!'
Ben öyle kolay biri değilim ki ya. Niye hepsi gevşek..
Ders başlamıştı. Sınıfa kısacık etekli, straplez daracık göbeği açık bi büstiyer giymişti. Eteği okadar kısaydıki, eğilse..
Hoca ders anlatmaya başladı. Ve benim yan sırama ellerini koydu ve göğsü apaçık ortadaydı.. Erkekler gözlerini hocanın göğüslerine dikmiş bakıyodu. Erkekler hocaya yavsıyodu. Öyle bi yavşıyolardı ki ..
- gece gündüz bıkmadan usanmadan sikerim. Diyolardı. Bunlar çok terbiyesizz. Hocada zevke geliyodu. Sandalyeyi tahtanın önüne koydu ve bacak bacak üstüne attı. İç çamaşırı görünüyodu. Erkekler azıyodu. Zor tutuyolardı kendini. Ders böyle geçmişti. Tenefüsde erkekler en arkaya toplanmıstı ve diyolardıki peçete getirin 1 kolii çok lazım olucak. Ne dediklerini anlamıştım. 31 çekiceklerdii.
Bu sınıftan hiç hoşlanmamıstım. Aaa bu arada sınıfın kızlarını anlatmadım size..
Kızlar tenefüslerde en arkaya erkeklerin yanına gidiyor ve kendilerini elletiyolardı. Bugünde böyle geçti işte. Eve gittiğimde direk yatağıma geçtim. Yarın okula gitmek istemiyordum.

DEVAMINI MERAK EDİN BİRAZ..
GÜZEL YORUMLAR ATIN LÜTFEN :)) beğenip beğenmediğinize dair..

GÖKYÜZÜNDEN SEVGİLERLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin