Bugün 3.gün. Sabah uyanmak istemedim. Ben bütün yıl böyle yapıcaksam okulun ne anlamı var ki ? Off gitmem lazım. Sabah zoraki giyinip çıktım evden. o iyi sandığım 3 kız da ayrı takılıyodu, kimse birbirini tanımıyo nede olsa. Birinin boyu baya uzundu diğeri benim boylarımda yani ideal boy diğeri ise kısaydı. İyi kızlara benziyolardı. İnşallah iyi birileridir de bütün yıl boyunca okula geldiğimde yanlarında mutlu olucağım arkadaslarım,kardeslerin olur. Okula vardım. Başımı öne eyik bir şekilde sınıfa girdim. Geç kalmıstım. Okul kıyafetlerini sevmemiştim kızlar etek giymek zorundaydı. Bende etek giymiştim benim bacak boyum uzun olduğu için etek diz kapağımın 1 karış üstündeydi. Utanıyodum. Sınıfa girdiğimde bütün erkekler bana bakıyordu. Rahatsız oluyodum. Bakmasınlar istiyodum. Aceleyle kendi sırama geçiym derken ayağım takıldı yere düştüm. Eteğim 1 karış daha kısaldı düşdüğümde. Erkekler "waovv" dedi hep bir ağızdan. Bunlar çok abaza. Ayağım incilmişti kalkmakda zorlanıyodum. Daha önce bizim sınıfta görmediğim bi çocuk beni kolumdan tutup kaldırdı ve bişeyin varmı diye sordu. Ben utançdan cevap verememiştim. O çocukdan hoslanmıstım. Adını sormaya utanıyodum. Sormadım. Yoklamanın alınmasını bekledim ve sıra ona geldiğinde hoca ; "Ege" dedi ve o çocukda burdayım dedi. Adı Ege'ydi.. Gözleri masmavi saçları kahverengi ten rengi buğday dı. Ondan çok hoslanmıstım. Ama beni severmiydiki o ? Ben ise esmer , gözlüklü sıradan biriyim..
Dersi dinleyemedim 'Ege'ye bakıyodum sürekli o ise sıraya bişiyler karalıyodu. Tenefüs zili çaldığında yanlız basına duruyodu bende yanına gittim neyin var diye sordum. Hiçbişi demedi ve oradan hızlıca uzaklaştı. Benim moralim bozuldu birden. Benden nefretmi ediyodu ?..
2. Ders zili çaldığında sınıfa gelmemişti. Hoca sınıfa girdi hâla ortada yoktu acaba ne olduu? Hocadan lavaboya gitmek için izin aldım. Ve koskoca okulda Ege'yi aramaya basladım. Okulun arkasında yanlız basına oturuyodu. Yanına koşa koşa gittim. Derdini anlat bana dedim o da bana; "ben ilk defa birine aşık oldum ama çok utanıyorum,bugün onun elini tuttum hatta." dedi. Benim içimi bi heyecan basmıştı. Acaba o kız benmiydimm?? İçim içimi yiyodu. O kızın kim olduğunu sordum o ise bana "gel benimle" dedi. Kolumdan tutup beni okulun bahçesine götürdü. O anda zil çalmıştı. Okul bahçesinin tam ortasındaydık bütün herkes bize bakıyodu. Ege birden "seni seviyorum" dedi, herkesin önünde. Ben sevinçden geberip gidicektim az daha. İlk defa bir günüm çok güzel geçmişti. Diğer derslere girmedik. Okulun arka tarafında birbirimizi tanıttık :)) benden ne kadar çok hoslandığını söyledi ve beni asla bırakmicağınıı... Gözleri dolmuştu. Bi erkeğin gözleri dolarsa gerçekden seviyodurr.. Beni kaybetmekden korktuğunu söyledi. Çıkış zili çaldığında beni evime kadar bırakmıştı ve bana sarılmak istiyodu ama cesaret edemiyodu ben ilk hamleyi yaptım ve ona ilk ben sarıldım. Kalp atışlarını hissediyodum okadar hızlı atıyodu kii :)) çok utangaç sevdiceğim var yaa :)))) sonra ben hızlıca eve çıktım. Oda eve gitti :) acaba yarın neler olacakk :)))