-Tanıtım-

519 29 22
                                    

Dünyada bir silah yüzünden su oranı hızla tükeniyor.Diktatörler dışında içecek veya yıkanacak suyu yok insanların.Başka gezegenlerde sular aranıyor ama bulunamıyor.Bilim adamları her yerde su arıyor.Formüller üreterek suyu arttıracak bir madde silah gibi şeyler araştırılıyor. İnsanlar yavaş yavaş susuzluktan ve açlıktan ölmeye başlıyor.Ve kişi sayısı bu sayı yavaş yavaş artıyor.

PLÜTON'dan

" Herkes sıraya" diye bağırdım hızla bütün periler sıraya geçip fısıldaşmaya başlarken."Bugün burada bir kura çekiceğiz ve bu kura da çıkan su perisi Dünyaya gidecek.Yavaş yavaş belirtmeden Dünya su oranını artıracak."dedim ve duraksadım."Söz gereği soruyorum.Gönüllü olan var mı?"diye sorunca kimseden ses çıkmadı.Böyle olacağını biliyordum.Hafif sesimi yükselterek"Gönüllü yok mu?"dedim ve Sihirli Kürenin önüne geçtim.İsimler ve simalar sırayla gözümün önünde geçmeye başladı.Hızlı hızlı ve karışık bir şekilde gözümün önünden  geçerken"İşte Başlıyoruz" diye mırıldandım.Bir süre sonra kürede bir yüz belirdi.Adını sesli okudum"Callie Downers" diyip perilere döndüm.Kimse haraket etmiyordu."Callie Downers" dedim sesimi birazcık yükselterek Bir tarafta hareketlilik oldu.O tarafa döndüğümde bana bakan kıza baktım. Gözleri...gözleri bir çok duygu barındırıyordu.O mavi gözlerinde.Evet Plüton gezegeninde herkezin gözü neredeyse mavi ama bu daha derin...Menekşe mavisi...Endişesinden saçlarıyla oynuyor bir yandan mavi zemini tekmeleye tekmeleye bana doğru yürüyordu."Hazır mısın?" dedim cevabının hayır olduğunu bildiğim halde cevabı beklemeden o sihirli sözcükleri fısıldadım"Aıson Conna"Kız ortadan kayboldu.Bu görevi başarabilecek bir peri olabilir miydi?ki ya da bir zamanlar benimde başarısız olduğum görev gibi mi olacaktı?Bilinmeyen Soruların içinde herkesi geri dağıttım.

Hikayeyi destekleyen olursa bölüm yazacağım o yüzden yorum yapın lütfen

Su SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin