Ráno jsem se vzbudila a Draco už byl vzhůru.
,,Dobré ráno." Popřála jsem mu.
,,Dobré." Popřál mi taky.
,,Co budeme dneska dělat?" Zeptala jsem se.
,,Nevím, já budu asi s Blaisem." Odpověděl.
,,Dobře, já půjdu do stáje." Pousmála jsem se. ,,Tak ahoj." Rozloučila jsem se a šla k sobě do pokoje. Vzala jsem si zimní outfit ke koním a šla do stáje.
Dneska je jen vykydám, vezmu si je do kruhovky a pomazlím je. Už jim dám volníčko, když už budou ty Vánoce.
----------
Teď jsem už brala předposledního koně a to Cassy a po ní Jessy. Cassy jsem jako každého koně dala do vnitřní kruhovky a vykydala.
Když bylo vykydáno pomazlila jsem jí a dala jí pamlsek. Když jsem Cassy vedla z kruhovky přišel Zachariáš.
,,Ahoj." Pozdravila jsem ho.
,,Čauky." Pozdravil taky a stále se přibližoval.
,,Co chceš?" Zeptala jsem se když jsem byla už na zdi a on se přibližoval blíž a blíž.
,,Tebe. Chci, aby jsi byla moje, ne Dracova." Odpověděl, když už byl na mně namáčknutý.
Teď jsem litovala toho, že jsem si nevzala hůlku a nebo, že jsem nevzala nikoho s sebou.
,,Nech mě být." Šeptla jsem a do očí se mi hrnuly slzy.
,,Cože?" Zeptal se.
,,Nech mě být!" Zakřičela jsem.
,,Proč bych měl?" Začal mě líbat.
Otočila jsem hlavu na bok a on místo toho, aby přestal tak se přesunul na můj krk, kde mi udělal cucflek. 'Výborně, to zase bude vysvětlování', řekla jsem si.
,,Můžeš přestat!?" Zakřičela jsem.
,,Proč?" Zeptal se.
,,Protože tvoje nikdy nebudu. Budu jenom Dracovo." Zavrčela jsem naštvaně.
V hlavě jsem si opakovala, ať se otevřou Kapitánovi dveře od boxu. A najednou, bevím jak, ale Kapitánovi se otevřely dveře od boxu a Zachariáš, se koní, obzvláště Kapitána bojí.
Kapitán přišel k nám a protože je vysoký, udělal veliký stín. Zachariáš se ho lekl a utekl. Zasmála jsem se a vylekaně jsem objala Kapitána kolem krku.
,,Děkuju, kamaráde nevím, co bych bez tebe dělala." Pochválila jsem ho a dala mu pamlsky.
Zavřela jsem stáj, aby neutekl. Zatím jsem ho dala do boxu, aby se nestalo to, že nám oplodní Jessy. Když jsem dala Jessy do kruhovky, otevřela jsem Kapitánovi box, aby mě mohl chránit.
Vykydala jsem Jessyin box a šla jí mazlit. Když jsem jí pomazlila, zavřela jsem Kapitána a potom i Jessy. Když jsem rozdala krmení, tak jsem zhasla ve stáji, zamkla jí a běžela do hradu.
Musím se zeptat táty co to bylo to s tím boxem. Vlasy jsem si dala tak, aby můj cucflek nebyl vidět. Zaklepala jsem.
,,Dále." Ozvalo se.
,,Ahoj tati." Pozdravila jsem, když jsem vešla.
,,No ahoj, ty už se pomalu ani neukážeš." Řekl s úsměvem a pokynul mi, abych se posadila.
Ano, můj táta podle ostatních netopýr, se umí usmívat. Není tak chladný, jak si ostatní myslí.
,,Promiň, přišla jsem se na něco zeptat." Usmála jsem se.
ČTEŠ
Dívka z Kruvalu
FanfictionPříběh je dokončen a omlouvám se za chyby. Plánuji to opravovat. ✓=opraveno -------- Co když dívka, která chodí do školy Čar a kouzel v Kruvalu, přestoupí na školu Čar a kouzel v Bradavicích, kde učí její otec, profesor Severus Snape? Kam ji zařadí...