kapitola 10.✓

58 6 0
                                    

Diana

Když jsme došli ke stájím, vytáhla jsem klíč a odemkla jsem.

,,Od kdy máš klíč od stáje?" Zeptal se Draco.

,,Odedneška. Když jsem ho od Hagrida dostala, šla jsem ti hned napsat." Odpověděla jsem s úsměvem.

,,Aha." Řekl jen.

Když jsem odemkla, vešli jsme dovnitř a já jsem zavřela. Bylo tam 20 boxů ale jen 10 boxů plných. Bylo to divné, ale řekla jsem si, že se ještě půjdu zeptat Hagrida. Půjdu hned.

,,Draco? Musím za Hagridem, zeptat se na ty prázdné boxy, protože na sobě mají jmenovky. Pojď se mnou prosím." Poprosila jsem a udělala psí oči.

,,Dobře, půjdu. Ale tohle je vyjímka." Řekl.

,,Děkuju." Poděkovala jsem, objala ho a dala mu pusu. Když jsme došli k Hagridovi, zaklepala jsem a Hagrid otevřel.

,,Ahoj Anastázie, ahoj Draco." Pozdravil nás a rukou ukázal, abychom šli dovnitř ,,Co potřebujete?" Zeptal se.

,,Hagride, ty boxy ve stáji, těch deset prázdných a jsou na nich jmenovky. Kde jsou ty koně?" Zeptala jsem se.

,,Promiň, zapomněl jsem ti říct, že máme pastviny. Pojďte ukážu vám je." Omluvil se Hagrid a šel ven.

Ukázal nám pastviny. Byly velké a zatravněné. Pastviny jsou tři. Na jedné může být 10 koní. Na druhé a třetí jen 5.

,,Díky Hagride." Poděkovala jsem.

,,Nemáš zač, ale na noc je zavírej." Poručil a odešel.

,,Zajímavé, že zapomněl na tak důležitou věc." Ozval se Draco.

,,Třeba to byla jen zkouška." Pokrčila jsem rameny. ,,Pojďme ještě prozkoumat tu stáj." Rozešla jsem se ke stáji.

Došli jsme ke stáji a já se rozhodla ji prozkoumat víc. Byli tam ještě 3 místnosti.

Byla tam krmírna, sedlovna, místnost s balíkama se senem a před sedlovnou byly věšáčky na ohlávky a na uzdečky.

,,Wow, je to tu dost hezký." Usmála jsem se a byla dost překvapená.

,,To jo." Přitakal Draco.

,,Půjdeme chytit koně." Oznámila jsem Dracovi.

,,Emmm myslím, že to vynechám." Řekl se Draco.

,,Snad se nebojíš tak milého zvířete." Zasmála jsem se.

,,No, jak se to vezme." usmál se Draco nezvózně.

,,Tak já je chytím sama, ale počkáš tady a můžeš jím dát seno. Stačí tak troje vidle do jednoho boxu na zem." Dala jsem mu nějakou práci.

,,Dobře." Souhlasil.

Vzala jsem si dvě ohlávky a šla chytit dva koně. Když jsem došla do stáje, Dracovi chyběly tři boxy.

,,Jde ti to dobře." Pochválila jsem ho a uvázala koně před box. ,,Budu je uvazovat před boxy abychom je pak mohli vyčistit." Oznámila jsem a Draco přikývl.

Dovedla jsem všechny koně do stáje a uvázala je před boxy.

,,Tak jdeme čistit." Usmála jsem se.

,,Jak se to dělá?" Zeptal se Draco.

,,Pojď, ukážu ti to." Usmála jsem se, vzala kartáč a začala čistit. Když jsem dočistila srst, vzala jsem kopytní háček a vyčistila kopyta.

Zašla jsem do sedlovny, vzala opocku a nandala jí klisně. Jmenuje se Dája.

Ještě, že na jmenovce je vždy jméno, plemeno, fotka a datum narození koně. Zkrátka, všechno je přehledný. I sedla, uzdečky a ohlávky jsou označeny.

Dívka z KruvaluKde žijí příběhy. Začni objevovat