🌸6. část🌸

217 10 0
                                    

Šla jsem do pokoje, lehla jsem si a zapla si písničky a přemýšlela nad tím co se to vlastně všechno stalo.
Když jsem pomalu usínala tak mi přišly dvě oznámení, podívala jsem se a první byla žádost o sledování a druhá byla zpráva oboje od Botmana.
Podívala jsem se na tu zprávu kterou jsem měla v žádostech.

B: Ahoj, omlouvám se za to co se stalo ale abych rovnou přešel k věci tak jediný co chci říct je to že teď když tady nejsi tak se cítím úplně špatně jako kdybych neměl kousek sebe.
Strašně mi chybíš a doufám že si v pořádku s tvojí mamkou po tom co si mi řekla se o tebe bojím.
J: Ahoj, hele neomlouvej se nemáš za co. Taky mi teď přijde že já nejsem já a že ve mě něco chybí. Taky mi chybíš a jo zatím je to v pohodě.
B: To jsem rád, hele budeme se muset brzo vidět. Mám tě rád
J: Já tebe taky pa<3
B: Zduř<3

Zase jsem nevěděla co si mám myslet a tak jsem se jen usmívala dokud na mě nezavolala máma ať jdu za ní tak jsem tam šla s tím že jsem se bála ale jediný co mi řekla bylo to že odjíždí na 14 dní pryč tak že musím chodit do školy a nechce slyšet žádnou stížnost. Odesla jsem a měla jsem radost, bylo mi jasný že do tý školy náký dny chodit nebudu. Máma ještě došla ke mě do pokoje řekla mi že jede do Slovinska a že jede už dneska za hodinu že je tu pro ni bus. Ještě mi řekla ať ji doběhnu pro náký papíry ohledně pobytu a letu tak jsem pro ně doběhla a vyfotila si je abych věděla že tam bude opravdu těch 14 dní. Po tom co odjela tak jsem si šla udělat jídlo s šla koukat na televizi. Bylo divný být v tom velkým domě sama.  Zazvonil mi mobil tak jsem se koukla a neznámé číslo tak jsem to zvedla a zeptala se kdo tam je, neznámý hlas mi řekl že Bowtea. Usmála jsem se a zeptala co potřebuje rekl mi jestli s ním nechci jít streamovat a jít něco třeba hrát, řekla jsem že jo a šla nahoru.

*SKIP TIME* (po 3 hodinách streamování jsem byla tak unavená a vyčerpaná že jsem si šla lehnout)

Ráno když jsme vstávala v 5 na budík tak jsem běžela na záchod a zvracela jsem, šla jsem se zmerit a měla jsem horečku. Napsala jsem si omluvenku ale jelikož jsme doma nic neměli a nemohla jsem být v mém městě protože bych ještě potkala nakou učitelku tak jsem sedla na bus a odjela do vedlejšího města. Koupila jsem si hlavne Colu abych nezvracela, rohlíky, banány, nakou šunku, sýr, čokoládu, bonbóny, čaje a náký další věci. Když jsem nakoupila tak jsem čekala na bus a jela domů.
Když jsem přijela domů tak jsem vše uklidila. Nalila si colu a šla si lehnout. Ležela jsem asi 2 hodiny a pak jsem se rozhodla že si něco pustím. Koukala jsem asi na 3 pohádky a pak jsem usla.
Zdálo se mi o Botmanovi a když jsem se vzbudila uvědomila jsem si že to není dobrý znamení.

Kex crew&lt;3Kde žijí příběhy. Začni objevovat