Odnesli jsme všechno nahoru, já si uklidila oblečení do skříně, Bowtea mi smontoval počítač a dal mi klíče od bytu. Leželi jsme a koukali jsme na náký horor ale já se bála tak ze mě celou dobu musel držet. Když jsme to dokoukali tak bylo něco kolem 19:30 tak jsme si šli udělat k večeři palačinky. Když jsme dojedli tak jsme šli streamovat, streamovali jsme asi do 2 do noci a pak jsme si šli lehnout. Nemohli jsme ani jeden usnout a tak jsme si povídali a pak si řekli že se dojdeme projít. Procházeli jsme se v noci ve městě, bylo to krásný když nikde nikdo nebyl, všechno svítilo.
Došli jsme si na pizzu. Já si dala čtvrtku syrový a druhou čtvrtku šunkový, Bowtea si dal čtvrtku prosciutto a druhou čtvrtku quattro formaggi. Sedli jsme si někam na lavičku a povídali si, po chvíli povídání jsme si řekli že by jsme mohli někam jet na týden i s ostatními, někam k moři a prostě si to všechno užít a tak jsme napsali klukům a Mise. A byli jsme ještě na lavičce někdy okolo 4 když jsem začala usínat, mě Bowtea vzal a odnesl kousek pak jsem mu řekla že půjdu sama ale jelikož jsem byla hodně unavená tak jsem toho moc neušla a tak si mě Bowtea vzal na záda a došel se mnou domu. Uložil mě do postele a ještě si šel dělat něco na počítači a přišel za mnou někdy okolo 5 ráno. Spali jsme do 12 a vzbudil mě zvonek.
Šla jsem otevřít protože Botman spal jako zabitý. Otevřela jsem rozespalá a za dveřmi stál Cuky a Morry.M/C: Čau
J: Ahoj
M: Bowtea tu není?
J: Spí
C: Teď?
J: Jo
C: To musela být rušná noc.
J: Byli jsme venku asi do 4. Nechcete jít dovnitř.
M: Dobře když myslíš. Jo dobrej nápad
C: To si kuř že jdem.
J: No tak jdete třeba do kuchyně.
M: Jasný
J: Chcete pití?
C: Jestli máš?
J: Colu, džus nebo Sprite?
M/C: Colu
J: Jasný..
J: No a co tady vlastně chcete
M: No jak jste nám psali jestli nechceme někam jet na dovolenou tak jsme se chtěli zeptat
J: Se ptejte
C: Kdy?
M: Kam?
C: Jak se tam dostaneme?
J: Hele to nevíme ale třeba za 2 týdny, Bulharsko třeba, asi letadlo.
M: To zní dobře
C: To si kuř že jo.
J: No to je vše...
(Asi hodinu jsme povídali a kluci pak odešli)Šla jsem dělat oběd a Bowtea stále nevstal, udělala jsem zapečený těstoviny se sýrem a šla vzbudit Bóťu.
J: Bóťo vstávej
B: Ještě ne
J: Sup je půl druhý
B: To nevadí
J: Je hotovej i oběd
B: To je jedno, pojď spát
J: Nejdu spát ale ty budeš vstávat
B: Ne prosím
J: Dělej
B: No jo ale za 5 minut..Odešla jsem a po 10 minutách přišel Bowtea. Najedl se a šli jsme koukat na YouTube a pak jsme hráli minecraft.