🔮7. část🔮

215 10 0
                                    

Přemýšlela jsem a pak volala Mise

J: Míšo?
Mi: Ano poslouchám.
J: Mne se asi líbí Bowtea..
Mi: Cože?
J: No fakt a i jsme spolu spali...
Mi: Kdy? Že si ze mě děláš prdel
J: Nedělám fakt
Mi: No ty vole a co s tím chceš dělat?
J: Já právě nevím.
Mi: Tak to je v piči.
J: To teda.

Odložila jsme mobil a šla něco dělat

*SKIP TIME* (po 8 dnech. Už mi je dobře)

Rozhodla jsem se že zajedu za Bóťou.
Vstávala jsem okolo 1 abych se stihla vypravit a v 1:30 mi jel vlak. Když jsem dojela a došla před jeho byt tak jsem mu volala ať mi jde otevřít. Prisel objali jsme se a v našich oči bylo vidět že jsme rádi že se vidíme. Po 5 minutach co jsme stáli v objetí mě pustil dovnitř. Povídali jsme si a nakonec se mě zeptal jestli s ním budu chodit. Ztuhla jsem a začala jsme brečet radosti, odpověděla jsem mu že jo strašně ráda.
Byl rád a objal mě ale jelikož bylo něco okolo 3 a byli jsme oba unavení tak jsme si lehli a on mi půjčil na spaní jeho mikinu. Spali jsme tak že mi ležel na hrudi. Ráno vstal dřív jak já a mě přišla zpráva a jak mi svítil displej tak si všiml ty fotky kterou jsme tam měla jak spíme v objetí, usmál se a odešel. Já si s ním jen dala snídani a šla na bus. Dojela jsem domů a šla se učit.

*SKIP TIME* (už je máma doma)

Máma už přijela domů a jen koukala na televizi a nebo spala, mě si ani moc nevšímala takže jsem byla ráda. Chodila jsem do školy zase každý den ale za týden začínaly letní prázdniny takže už jsme se moc neučili a já věděla že teď mám partu a že si teď teprve vše užiju.
Bylo vše v klidu ale najednou za mnou došla máma že teď dodělám školu a že bude ráda když bych se přestěhovala a že ji je jedno kam ale do poloviny prázdnin že už u ní bydlet nebudu. Byla jsme v šoku a nevěděla jsem co mám dělat a tak jsem si začala hledat byty ale pak mě napadlo napsat Botmanovi.

J: Ahoj, hele je mi blbý se takhle ptát ale máma mi řekla že do poloviny prázdnin se mám odstěhovat a tak mě napadlo jestli bych nemohla k tobě.
B: Jasný že mohla a chceš pomoc se stěhováním? A kdy by si se tak stěhovala?
J: Hele to by bylo super. Až skončím se školou takže za  týden.
B: Jasný budu se těšit tak pak napiš pa.
J: Ahoj.

Byla jsme strašně ráda. Šla jsem si koupit kufr. Do toho jsem si sbalila všechno oblečení, dále jsem si do tašky dala všechnu elektroniku a náký věci co se mi nevešly do kufru a aby byla ta elektronika v bezpečí a do batohu jsem si dala důležitý papíry. A napsala jsem Bóťovi že nakonec pomoc potřeboval nebudu že jsem to zvládla.
Dodelala jsem školu a už ten den jsem odjela, na nádraží kde na čekal Bowtea s Cukym v autě. Běžela jsme k nim, dala si věci do auta a nastoupila. Celou cestu jsme povídali a nebo si zpívali. Pak jsme to odnesli dovnitř a Cuky odjel.

Kex crew<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat