Sanne was blij dat ze uit de auto kon, ze had net 5 uur in de auto gezeten met de meest suffe, maar wel vriendelijkste collega van het kantoor. De hele weg had hij het alleen over politiek gehad, Sanne wist wel wat van politiek, maar het was niet haar favoriete onderwerp. Vanmorgen waren ze vertrokken naar de carrièrebeurs, daar moesten zij en haar collega het bedrijf gaan promoten. Sanne vond dat het leukste werk om te doen, het was een van de voordelen van HR-medewerker zijn. Helaas moest ze dit jaar samen met Eric op stap, en deze man, helaas voor hem, kwam zo saai over. Ze was veel liever met Diana gegaan, dat was vorig jaar ook heel gezellig geweest.
Maar ze waren bij het Hotel Mercure aangekomen, en morgen ochtend moesten ze pas de stand gaan opbouwen. Nu was het al etenstijd, dus snel de koffers naar de kamers brengen en aan tafel.
Sanne dacht even terug aan vorig jaar, toen was de beurs erg gezellig geweest. En ook spannend. Hun stand had naast de stand gestaan van Cosum. Job had daar zijn werk gedaan samen met 3 collega’s. Sanne was toen vrijgezel, dat was niet verandert, en Job ook. Ze hadden elkaar gelijk aardig gevonden en tussen de stands was het erg gezellig geweest. Het had ook een aantal goede sollicitaties tot gevolg gehad. Sanne hoopte ergens dat ze weer naast elkaar zouden staan en dat Job ook weer naar de carrière beurs zou worden gestuurd.
Sanne had al een tijd niet meer aan Job gedacht, maar nu ze morgen weer in de Jaarbeurs zouden zijn, kreeg ze toch wel kriebels. Job en zij hadden tijdens de beurs samen regelmatig aan de bar zitten drinken en het klikte heel goed. Toch was het zelfs meer geworden dan een gezellig kletspraatje aan de bar en een kus en knuffel aan het einde van de beurs. Sanne had inmiddels al wel meerdere dates gehad met andere mannen, maar die waren allemaal op niets uitgelopen.
Eric en zij hadden afgesproken om 7 uur elkaar weer in het hotelrestaurant te zien. Sanne had even behoefte om alleen te zijn. Ze drukte op de 2 in de lift, kamer 203 stond op de sleutel. Erik sliep in de kamer naast haar 205. Ze voelde de lift omhoog gaan. Bij het open gaan van de deuren keek ze in een bekend gezicht, “Job!” riep ze verbaasd.
“Hé, Sanne! Nou dat is ook toevallig! Ook weer op de beurs?”
“Ja, inderdaad. “
“Kom je straks ook nog naar de bar?”
“Ja, tuurlijk.”
“Stel ik je aan mijn nieuwe collega’s voor.”
“Oke, als mijn collega ook naar de bar gaat dan zal ik je hem ook voorstellen.”
“Heb je een dooie meegekregen van kantoor?”
“Nee, hij is wel aardig. Alleen hij kan alleen maar praten over politiek.”
“oh , dan kan hij het waarschijnlijk wel vinden met Jacob!” en Job moest lachen.
“ik zal het hem zo wel vragen, eerst mijn koffer weg brengen”
“ja ik zie je rond 10 uur wel in de bar!”
“dat is goed!”
Ze deed haar kamerdeur open en stapte binnen. De kamer was heerlijk koel, Sanne legde haar koffer op het bed. Snel haalde ze haar spullen uit de koffer en hing ze in de kast. Haar toilettas zette ze op de badkamer. Ze wist dat dit een gezellig weekend zou worden, en ze zou ook nog eens betaald ervoor worden!
Ze keek nog even haar kamer rond, ze knikte en ze ging terug naar beneden. Eric stond al te wachten voor het restaurant. “Het was druk, dus ik heb de vrijheid genomen om een tafel voor twee voor ons te reserveren”
“Top, dan weten we zeker dat we kunnen zitten met het eten!”
Eric lachte “ik had eigenlijk verwacht dat je mijn gezelschap wel beu zou zijn na die autorit!”
JE LEEST
Sanne (18+) ( compleet)
Short StoryShort story. Erotica verhaal. Af en toe, moet de sexverslaafde in mij ook even iets op papier zetten. Dit verhaal is absoluut 18+ en als je niet van dominatie en bondage houdt dan is dit waarschijnlijk niets voor jou. In dit boek geen diepgaande uit...