Hoofdstuk 5. Tweede ronde.

5.8K 6 0
                                    

Eric schrok van het geluid van de wekker. Hij keek naar de nog slapende Sanne.

“Lieve Sanne, wakker worden. Het is tijd voor een nieuwe beursdag!”

“Hmm, nog 10 minuten.”

“Nee, moppie. Het is half 8, tijd om op te staan.”

Sanne glimlachte. Eric boog naar haar toe en hij kuste haar.

“Zo wil ik altijd wel wakker worden.” Zei Sanne.

Eric keek en kleurde. Zojuist had ze gezegd wat hij heel graag wilde horen. Zijn hart klopte snel “Meen je dat?”

Sanne glimlachtte “Ja, anders zeg ik het niet”. Ze boog naar hem toe en kuste hem zachtjes. Daarna draaide ze zich om en zette haar voeten naast het bed. Eric grijsde en pakte haar schouder, hij trok haar achteruit terug op het bed, Sanne gaf een gil en moest toen lachen. 

“We moeten er echt uit, ik wil nog wel ontbijten voor we naar de beurs gaan!”

“Ik wil eerst nog een kus!”

“Kom maar halen!”

Eric boog naar het gezicht van Sanne, Sanne haar ogen twinkelden en in plaats van hem een kus te geven likte ze hem op zijn wang. Lachend draaide ze onder hem uit en ze liep snel aan de badkamer.

“Getver, oh die ga je terug krijgen!” riep Eric.

Sanne schaterde in de badkamer, de verbaasde blik van Eric was goud waard geweest.

Eric kwam achter haar aan de badkamer in en pakte haar om haar middel vast, met zijn stoppelbaard kriebelde hij in haar nek, weer kon Sanne een gil niet onderdrukken. Ze probeerde uit zijn greep te komen, maar dat lukte niet. Eric draaide haar om “En nu wil ik nog een kus!”

Sanne lachte en ze liet haar handen door zijn haren gaan, daarna kuste ze Eric. 

Snel kleden ze zich aan. Sanne deed haar haar in een losse vlecht en trok haar broekpak aan. Eric was in zijn kleding van gisteren naar zijn eigen kamer vertrokken, ze hadden afgesproken dat ze over 20 minuten elkaar bij de lift zouden ontmoeten. Ze had een heerlijke nacht gehad, zo zou ze elke ochtend wel wakker willen worden. Maar als ze eraan dacht dat de kinderen van Eric haar ook nog aardig moesten vinden, dan werd ze toch wel zenuwachtig. Ze hoopte dat hij hun prille relatie een echte kans wilde geven.  Ze had er zelf wel een heel goed gevoel over.

Sanne keek nog één keer in de spiegel en ze knikte ‘ja, zo was het goed’

Ze liep de kamer uit met de spullen die ze op de beurs nodig had, bij de lift zag ze Eric ook staan. Hij zag er weer piekfijn uit. Samen stapten ze de lift in, Eric keek naar zijn collega en hij voelde zich gelukkig en dat was lang geleden dat hij zich zo had gevoeld. Hij nam zich voor vanavond naar zijn kinderen te bellen en dan voorzichtig te laten doorschijnen dat hij iemand had leren kennen die de moeite waard was om zijn hele gezin te leren kennen.

In het restaurant van het hotel was het alweer een gezellige drukte. Job zwaaide en wees op twee vrije stoelen aan hun tafel. Eric stak zijn duim op en Sanne zwaaide. De rij bij het buffet was gelukkig niet lang,  Sanne had best trek gekregen, ze pakte een dienblad en ze begon haar ontbijt te verzamelen. 

Samen liepen ze naar de tafel van Job en zijn collega’s. 

“Goedemorgen” zei Job

“Goedemorgen, op voor een nieuwe dag Beurs. Heb je er zin in?” zei Sanne.

Eric ging naast Anouk zitten en begon een kletspraatje met haar. Sanne voelde de voeten van Eric zachtjes tegen haar benen en glimlachtte.

“Ja, ik heb er wel weer zin in. Wat zit je nu te grijnzen?”

Sanne (18+) ( compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu