De tafel werd afgeruimd. Ze hadden nog een kop koffie besteld en de sfeer was ontspannen.
Sanne vroeg aan de ober of ze aan deze tafel mochten blijven zitten als ze aan de bar nog wat wilden drinken. De ober zei dat dit geen probleem was, als ze zelf hun drankjes aan de bar gingen halen.
Sanne knikte, dat zouden ze dan doen.
Anouk kwam met Alex aangelopen, ze bloosde een beetje. “Mogen we bij jullie komen zitten?”
“Ja natuurlijk”zei Sanne. Ze duwde Job naar het einde van de bank en trok Eric met haar mee, zo ontstonden er twee zitplaatsen naast Eric en zij zat lekker knus tussen de twee heren in. Anouk ging naast Eric zitten en Alex ging op het hoekje zitten. De ober kwam de koffie en de rekening van het diner brengen. Job schreef zijn kamernummer op de bon en gaf de rekening terug aan de ober. Op de bon had hij een fooi van 5 euro bijgeschreven. De ober bedankte hem en liep weg.
Jacob stond op, en zei “Ik ga even kletsen bij de heren van defensie”. Job knikte. Jacob liep vervolgens weg. Eric en Alex waren ondertussen druk aan het kletsen. Sanne had haar arm op de leuning van de rondzit gelegd achter Job. Ze luisterde half naar het gesprek van Alex, Anouk en Eric. Haar hand streelde de nekhaartjes van Job, en ze voelde hem reageren. Zijn hand raakte haar bovenbeen en ging strelend op en neer. Er was ineens een trillend geluid te horen, Job sprong op. Zijn telefoon was aan het trillen, hij keek naar de display en zag dat het Mark was die belde. Hij liep naar de hal van het hotel, daar had hij net even iets meer rust om een gesprek met hem te hebben. Hij had immers ook nog niets verteld over zijn avontuurtje met Eric en Anouk. Sanne keek hem na.
“Hey Mark”
“Hey Job”
“Hoe is het thuis?”
“Saai en stil”
“Ik mis je ook”
“Ja, ja, Dat geloof ik echt. Er zijn daar vast hele leuke vrouwen en mannen om je mee te vermaken”
Job voelde zich rood kleuren “Sanne is er weer”
“Zie je nou wel. En vind ze jou ook leuk?”
“Ja, maar ze is niet verliefd op mij. Dat gevoel heeft ze wel voor haar collega al wil ze dat niet toegeven.”
“Ik ben heel nieuwsgierig, ik weet het, maar is er al iets gebeurt tussen jullie?”
“Hmm, ja.”
“AAHH, kom op vertel dan gelijk alles! Ik wil niet de hele tijd wachten op het verhaal.”
“Ik heb sex gehad met Sanne en Eric samen. Het was geweldig. Het was de eerste keer dat Eric met een man iets heeft gedaan.”
Job begon uitgebreid te vertellen wat er die middag gebeurd was. Mark luisterde geduldig, ook hij had iets te vertellen. Het verhaal maakte zowel Job als Mark opgewonden.
“Dat lijkt me een heet triootje zou ik zeggen”
“Ja, dat was het ook en ik zou het zo weer doen.”
“ook dat kan ik me voorstellen”
“En hoe stil en saai was het bij jou dan?”
Mark voelde zich betrapt “Uhm, Dave is langs geweest om te vragen of ik vanavond met hem ga stappen. Ik heb ja gezegd”
“Dave? Oh oke, goed dat je ja hebt gezegd.”
“Ja dat vond ik ook”
“Ja en je mag jezelf niet inhouden. Doe wat goed voelt! “
JE LEEST
Sanne (18+) ( compleet)
Short StoryShort story. Erotica verhaal. Af en toe, moet de sexverslaafde in mij ook even iets op papier zetten. Dit verhaal is absoluut 18+ en als je niet van dominatie en bondage houdt dan is dit waarschijnlijk niets voor jou. In dit boek geen diepgaande uit...