2.

35 6 1
                                    

(P.O.V. Calum)

Ik loop de school in." Zit die nieuwe bij ons in de klas?" " Nee volgensmij niet." Okee dan. Ik loo
p langs alle klas lokalen. Ik zoek het juiste lokaal. Snel ren ik naar binnen. Zodra ik de deur achter me dicht doe klinkt de tweede bel. Ik ga voorin naast Luke zitten. Luke en ik praten wat over vanalles." Heren. Nu stil! Volgende waarschuwing een gele kaart." Luke en ik schieten in de lach. I dont give a shit about it." Meneer Hemmings en meneer Hood verlaat het lokaal maar!" Luke en ik pakken onze tassen en lopen nuchter het lokaal uit. We lopen naar de congergië ons melden. Dat word corveën. We lopen naar de aula en maken een zak chips open. Ik zie een vreemd meisje de school in komen. Ze loopt langs ons heen naar boven. Haar rode lippen vallen me op. Als dat de nieuwe is ga ik stuk. Dr haar gaat van donker naar blond. Haar ogen fel blauw toen ze me aankeek. Wauw." Was dat de nieuwe?" Vraagt Luke." Ik denk het. Ik heb haar nog nooit eerder hier gezien." " Ze is wel knap." Zegt Luke met een lichte blos op zijn wangen. Ik knik. Ze is prachtig.

Ik zit aan tafel mijn huiswerk te maken." Calum, lieverd, vind je het niet tijd worden dat je een baan ofzo neemt?" Vraagt mijn moeder." Waarom?" " Lieverd. Ik kan niet alles alleen betalen." Ik knik. Ze komt dus geld te kort. Ik kijk op wat sites en kom dan bij de target. Meteen schrijf ik een solicitatie brief.

Mijn telefoon gaat af. Vrijwel meteen neem ik op.

" Met Calum?"

"Hey Cal! Met Luke. Ik verveel me dus kom je fifa bij mij spelen? "

" Sure. Ik kom er aan."

Ik druk op het rode hoorntje." MAM IK BEN BIJ LUKE!!" Roep ik door het huis." OKE LIEVERD TOT VANAVOND!!" Roept ze terug. Ik pak de scooter van Mali en rij naar Luke.

Eenmaal bij Luke zet ik de scooter weg en bel aan. Zijn moeder Liz doet open." Hoi Liz." " Hey Cal! Luke is boven." Zegt ze. Ik knik en loop langs haar heen de trap op naar boven. Ik loop Luke's kamer in en laat me naast hem op bed vallen. Hij geeft me een controler.

" NEEEIINNN!!!" Roept Luke." Fack! Goddammit! Screw you!!" Ik schiet in de lach." Rustig Lukey." Lach ik. Er word op de deur geklopt." Binnen." Het hoofd van Jack(Luke's broer)verschijnt in de deuropening." Luke shut the fuck up!" Snauwt hij. Luke rolt met zn ogen. Jack gaat weer weg." Loser." Zegt Luke geïriteerd." Cal we eten pizza. Eet je mee?" " Ja dûhh!"

We rennen de trap af en gaan aan tafel zitten. Er staan wat pizza's op tafel. Peperoni, hawaiï, mozerella en 1 met tonijn. Noway dat ik tonijn op mn pizza neem. De tonijn verpest dan de lekkerheid van de pizza. Luke en ik nemen peperoni, Jack neemt hawaïi, Ben neemt mozerella en Liz en Andrew nemen die nasty tonijn pizza. Molly komt meteen schooien aan tafel." MOLLLLYYYY!!!" Gilt Luke. Ik lach. Ik geef dr een aai over dr koppie.

We eten de pizza op en ik moet al weer maar huis." Bedankt voor het eten Liz. Het was heerlijk." " Geen probleem Cal." Ik stap op de scooter en rij naar huis. Ik loop via de achterdeur naar binnen." Calum!? Waarom ging je op mijn scooter!? Ik had je toch gezegt dat je er niet aan mocht zitten! Dat betekent dus al helemaal niet op rijden!!" Roept Mali meteen als ik binnen ben." Ja whatever." Ik loop langs haar heen maar boven. Ik laat me op bed vallen en staar naar het plafond. Ik val langzaam in een diepe slaap..

---------------------------

Aloha!

Hoofdstuk 2

Het is echt vreemd want ik heb de heletijd gewoon het plaatje van Calum hoe hij er nu uitziet in mijn hoofd maar vroeger zag hij er heel anders uit.

Wat een leuke informatie

Comment/Vote?

Xoxo Banana_Niall

The girl with the red lips || C.H. - ON HOLD -Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu