Two

5.3K 144 35
                                    

"Hoşgeldin Maggie" Kapının aralığında sesini duyduğumda nefesimi tuttum.İçimdeki sıcaklık vücuduma yayılırken açtığı kollarına koştum.

"Merhaba Justin" Kollarımı boynuna sardım ve kalp atışlarımı bile hızlandıran parfümünü ciğerlerime doldurdum.

Onun kollarında kendimi , evimdeymişim gibi güvende hissediyordum.Onun derin nefes alış-verişlerini dinlerken gözlerimi kapatmayı, parmaklarını üstümde gezdirmesini veya dilinin ağzımın içinde dolaşmasını.

Belki bir baba-kız ilişkisinden fazlasını yaşıyorduk ama kimin umurundaydı ki?

Şuanda onun kollarının arasındaydım ve tek düşünebildiğim şey beni ne zaman öpeceğiydi.
Sakin ve otoriter sesiyle bana seslendiğinde başımı göğsünden kaldırdım.
"Birşey mi oldu?" Kahverengi buklelerimi parmağına dolayıp oynarken "Çok güzelsin Maggie" dedi.

Yanaklarım kızarırken , gülümsedim.
"Teşekkür ederim" çıplak göğsündeki dövmelerinin üstünde sıcak parmaklarımı gezdirirken nefesini tuttu.

"Gel buraya" belimden çekip beni karnına oturttuğunda yüzüne bakabilmek için başımı eğdim.

"Seni özlüyorum Maggie" sesi mırıltıdan farksızdı.Önüne gelen dağınık saçlarını iki yana salladı.

İki bacağımın arasındaki şişkinliği hissettiğimde , kalçalarımı oynattım.Onun beni istediğini bilmek bana ayrı bir keyif veriyordu.
Başımı geriye attım ve sesimin en derinliklerinden gelen bir inleme çıkardım.

Tırnaklarımı tenine bastırdırırken Justin'in dudakları bir şey söylemek için aralandı.
"Beni ne kadar seviyorsun küçüğüm" gözleri yukardan aşağıya adeta beni soyarken cevap vermek için dudaklarımı araladım.
"Çok fazla"

Gözlerimi kapadım ve kesik nefeslerim arasından konuşmaya çalıştım.
"Siz beni ne kadar seviyorsunuz?" Omuzlarımdan düşen askılı elbisemi çekiştirdi.

Elini belime kaydırıp kendine doğru bastırdı.
Dudakları piercing'imi çekiştirirken ellerimi iki yanına sabitledim ve yorganı olabildiğince güçlü bir şekilde sıktım.

Diğer eli göğsümle oynarken, dudaklarının arasına aldığı diğer göğsümle ilgileniyordu.

Parmaklarımı sarı dağınık saçlarının arasından geçirip çekiştirdim.

Dudakları ıslak öpücüklerle boynuma doğru bir yol izlerken vücudumu daha çok bastırdım.Bununla beraber Justin'in ve benim nefesim boş odayı dolduruyordu.

Boynundaki gümüş kolyesi, göğsüme değiyorken , parmakları tokamı kavradı ve çekti.

Saçlarım göğüs hizamda özgürce kıvrılırken, Justin şehvetle gözlerini çıplak vücudumda gezdirdi.

"Tahmin edebileceğinden de çok fazla"

Ve bundan sonrasını eminim ki herkes tahmin edebiliyordu.

Onu sadece benim için ayır.Onun başka birisinin kollarında olmasına izin verme.

Get on your knees ♛jbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin