"det är först nu jag förstått hur ensam jag egentligen är..."
("TRIGGER" WARNING!)~~~~~~
Jag försökte använda mina sista krafter för att resa mig upp. Jag nästan släpade mig själv upp för att sitta på rumpan. Tungt försökte jag ställa mig upp på darriga ben... Jag kände mig hopplös. det fanns inga krafter kvar. Jag släpade mina ben framåt tills jag fann en bänk att sitta på. Samtidigt som jag såg Chuck inte långt ifrån mig, bröt jag ihop, ännu en gång. Jag klarade inte av att se honom med andra tjejer än mig, med någon annan än mig faktiskt. För inte så länge sedan hade han ju varit min, det skulle ju vara vi för alltid... Det löftet hölls i 2 dagar, sedan var mitt liv förstört, jag hade inget att leva för, hela mitt liv rasade..
"Hej Grace" hojtade Chuck, och jag hade någorlunda fått tillbaka mina krafter så jag började springa, jag vet inte vart mina ben bar mig, men förhoppningsvis långt bort..Jag kom hem senare den kvällen och satt på toan, jag hade satt på musik på högsta volym och satt på toastolen. Med rakbladet i handen skar jag sakta djupa sår på mina ärrade handleder. Det kändes då fruktansvärt skönt, men ändå så fel. Jag ville inte gå och prata med någon, för de jag har pratat med förstår inte de har sagt "Grace, låt det gå en tid, det kommer bli bra"
Men det har f*n inte blivit bra!!Mina tankar avslutades av att mamma knackade på dörren och frågade vad jag gjorde, jag satte på handfatet och spolade i toaletten så hon skulle tro att jag hade varit på toa.
Innan jag gick ut ur toaletten lade jag en bit papper på mina handleder och virade sedan om med bandage, jag drog ned min tröja och gick ut.Jag sprang upp till mitt rum och loggade in på Facebook. Massa hat sms, ska jag stänga ned mitt Facebook-konto, äh, jag ger det ett tag till.
Det hade blivit mörkt ute och jag kollade på klockan, oj, klockan va redan 12 på natten, bäst att jag går och lägger mig! Jag ropade godnatt ner till mamma och gick och la mig.
Samma tankar for omkring i mitt huvud som förut, ska jag ta livet av mig? Jag orkar inte detta mer. Hur ska jag klara mig typ 70 år till?!
~~~~~~~
Såå, här kommer den andra delen, hoppas ni gillar det! Kommentera och rösta och ge feedback❤️❤️ // Saga💞
YOU ARE READING
If I didn't exist
Teen FictionGrace mår inte bra... Är hon så ful och äcklig som alla säger? Är hon så dum i huvudet? Hon har inget, ingen.. Hon hade bara Emilia innan hon tog livet av sig. Hon hade funnits där för henne hela hennes liv, men nu har hon inget. Hon är 16 nu, men o...