Jeongin tırnaklarını yiyerek odada dönüp duruyordu. Diğerleri aklından çıkmıyordu. Sonunda odanın kapısı açıldı ve içeri Chan girdi.
"Hyung yaşıyorsun! Kimi ebeledin?" diyerek ona sarıldı Jeongin.
"Sorun değil yapmak zorundaydın" dedi Chan ellerini küçüğünün beline sararken.
"Felix'i ebeledim..."
Koltuklara oturup onlarda beklemeye başladılar.
"Hyung sence Felix Hyung diğerlerini ebeleyebilir mi?"
"Umarım Jeongin... Umarım"
Birden patlayan bir silah sesi. Hyunjin ve Felix dışında herkes odaya gelmişti.
"H-hey Felix neden yok?"
"Lanet olsun"
"Hyunjin de yok"
"Bırakın beni nolur lütfen yanında kalayım bari son anında onunla olayım lütfen geri götürün beni yalvarırım"
Dışarıdan gelen yakarışlarla hepsi dışarı çıkmaya çalıştı. Ama nöbetçiler izin vermedi. Hyunjin'i de yere bırakıp gittiler.
"Hyung, Felix Hyung nerde?"
Ağlamaya devam eden Hyunjin acı içinde cevapladı.
"Öldü o. LANET OLSUN TEK YAPMASI GEREKEN BENİ EBELEMEKTİ AMA O SON ANINDA BİLE BENİ DÜŞÜNDÜ"
Hyunjin'in ağlamalarına ortak olan herkes kalkıp ona sarıldı...
Bundan sonra her sahnede... Her show da... Hatta çıkarılan her şarkı da Yongbok için yer ayırıldı. Felix bedenen onlarla olmasa bile ruhen kesinlikle oradaydı. Onlar sonsuza kadar 8 kişilik STRAY KİDS olarak kaldılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Maze • STRAY KİDS
FanfictionÖᴢᴜ̈ʀ ᴅɪʟᴇʀɪᴍ Cʜᴀɴ Hʏᴜɴɢ ~ Jᴇᴏɴɢɪɴ Öᴢᴜ̈ʀ ᴅɪʟᴇʀɪᴍ Yᴏɴɢʙᴏᴋ ~ Bᴀɴɢᴄʜᴀɴ O ᴏ̈ʟᴜ̈ᴍᴅᴇɴ ᴋᴏʀᴋᴀʀ... ~ Yᴏɴɢʙᴏᴋ #1 Themaze [230922] #1 Seo [020523] #31 Hanji [161022]