✨1✨

114 3 3
                                    

Anglia i zzsr byli parą od prawie 4 lat. Anglia kupił dom,i to bardzo duży. Wielka Brytania pochodził z bardzo bogatego narodu,a zzsr? z jakiejś menelskiej rodziny... Mieli nowoczesny dom. Byli bardzo szczęśliwi! Ale... Mieli duży dom a musieli pracować, dlatego Anglia przyprowadził Francję. Francja w tedy nie była znana. Studiowała na aktorkę. Musiała jakoś zarobić dlatego zaczęła pracować dla Anglii i zzsr jako sprzątaczka.

Kilka miesięcy później

Per. Zzsr
Po ciężkiej pracy w żabce przyszedłem do domu... Chciałem od kluczyć dom ale był już otwarty. Zdziwiłem się bo Anglia zawsze wolil być zakluczony w domu. No ale jakoś nic nie podejrzewałem bo czemu miał bym? Wszedłem do domu sciaglem płaszcz i włożyłem do szafy, ALE! Usłyszałem dźwięki <18+>.zaczalem płakać bo kurwa słyszałem odgłosy Anglii i Francji. Szybko wbiegłem do pokoju a oni... Anglia się tylko na mnie spojrzał i powiedział że byłem naiwny że byłem z nim przy tym jeszcze się uśmiechał... Szybko się spakowałem i wyjechałem do rodzinnego domu gdzie dawniej mieszkałem...

Kilka dni później

Widziałem w telewizji że Anglia będzie  mieć dziecko z Francją... Myślałem że się zabije...

Kilkanaście lat później

Per. Anglii
Dużo się działo od kiedy Francja zaszła w ciążę. Nigdy nie widziałem zzsr od tego wydarzenia... No ale pobraliśmy się. Syn zdrowy nam się urodził. Nazwaliśmy go Kanada. Widziałem że zzsr ma syna, Kazachstana ale jakoś się nie zdziwiłem. Francja nie chciała być aktorką tylko została projektantką mody. Została jedną z najwybitniejszych projektantek mody. Dostała dużo nagród. No ale 2 lata później się urodził 2 syn, nazwaliśmy go Zelandia. Niestety Zelandia urodził się chory. Miał coś z sercem ale do dnia dzisiejszego dobrze się czuje i jest zdrowy jak ryba. W tym czasie zzsr ma następnego syna, Rosję... Zdziwiłem się bo skąd ma te dzieci. Następnie Francja chciała jeszcze jedno dziecko, ja nie chciałem no ale się zgodziłem. No i urodził się Australia. Zssr rok później urodzila się  Ukraina. Ale co mi się zdarzyło! Francja mnie zaciągnęła do łóżka.... I to wgl bez zabezpieczeń czy coś. Mówiła że się nic nie stanie. Kurwa! Stało się! Mieliśmy jebaną wpatke... Francja zaszła w ciążę. Nie chcieliśmy tego dziecka, dlatego nie myśleliśmy o nim. Francja chodziła na jakieś badania tylko te które musiała, ale na jakieś kontrolne to nie. Myślałem że jak się urodzi ten bachor to uduszę i gdzieś zakopie, ale tego przecież nie zrobię. Urodził się chłopczyk. Wszystko było by git, ale on miał się urodzić w wrześniu a nie pod koniec lipca! Dlatego już nie lubiliśmy tego dziecka bo musiało być ciągle w szpitalu. Nawet z Zelandią nie byliśmy tak długo w szpitalu! No ale nazwaliśmy  go USA. Prawie 2 lata później zzsr urodzila się następną córka czyli Białoruś. Nie wiem skąd bierze te dzieci.
  No ale teraz wszyscy są pełnoletni tylko nie usa. Ciągle ma jakiś problem. Udaje że ma depresję, ubiera się w spódniczki, mówi że nie jest chłopakiem tylko niebilarny, toleruje lbgt, nie cierpi PiS itp. Po prostu dziwak a nie człowiek. Dlatego go dałem do najlepszej poctawówki w stolicy no bo mieszkamy w stolicy. Ale nic nie podziałało. Wybrał sobie liceum i poszedł do jednej z najlepszego liceum w kraju! Nie wiem jak się tam dostał... Może dlatego że w gimnazjum przekupywal nauczycieli sexem żeby dostać dobrą ocenę. Tak! Tak było! Dlatego jak tak ciągle się rucha to specjalnie zabraliśmy jakieś starego znajomego który jest zboczeńcem. On zgwałcił usa a ja byłem szczęśliwy z tego. Miał w tedy 14 lat, albo 15?a może 16?? Niee, 14 na pewno. No ale teraz ma 17-nastke... Jest bogatym bachorem. A wszystko robiłem żeby był zerem! A jest bogatym dzieciakiem! Jest modelem, aktorem, piosenkarzem chyba się mówiło raper w dzisiejszych czasach, tancerzem, idolem i influencerem. Nagrywa coś na yt i na twich'u. Słyszę tylko jak przeklina i się drze. Ehh co za jebnięte dziecko.

Pewnego dnia napisałem do zzsr...

°Zakazani//AmeRus°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz