2. between the lines

108 22 0
                                    

Some sort of window to your right
When she goes left and you stau right
Between the lines , of fear and blame
You begin to wonder why you came

___

"Glumești!" Cassie râde și își dă capul pe spate la povestea amuzantă, neîncercând să își ascundă amuzamentul.

"Îmi doresc să fi glumit," Matt chicoti, mâncând altă linguriță cu înghețată. " Dar jur pe Dumnezeu, a fost -4 grade , el era gol din cap până în picioare și bătrâna a aruncat cu piatra drept în el!"

Am izbucnit în râs încă o dată, povestea obținea amuzament cu fiecare secunda gândindu-mă la ea.

Salonul cu înghețată era gol, dar asta avea sens , luând în considerare că orele nu s-au încheiat încă.

Ambii adolescenți au avut un timp liber, așa că Matt s-a oferit să conducă în oraș și să cumpere înghețată, astfel încât aceștia ar putea vorbi din nou într-un mediu...mai fericit.

Cassie a devenit mai defensivă în ultimele zile , și niciunul dintre ei nu au adus în discuție ce s-a întamplat la cafenea. Nu așa trebuia să se încheie o posibilă prietenie.

Cei doi și-au împărtășit povești vechi din copilărie și au vorbit despre incidentele ciudate care au avut loc la petreceri sau doar în zilele obișnuite. Desigur , Matthew a fost singurul care a fost la petreceri și care a făcut lucruri nebune , așa că a ales să vorbească doar el și să se amuze cu noul său prieten.

Cassie își trecu mâna prin parul ei blond , când un ton de apel familiar a început. Ea a raspuns, nevrând să încheie conversația de care se bucura.

"Mamă? Ce fa-"

Strigătul putea fi auzit de la cealaltă parte a telefonului, și Matt se simțea inconfortabil în timp ce privea chipul fetei , care de la încântare , a ajuns la supărat și dezamăgit. El a putut auzi câteva cuvinte din telefon:

"Au sunat de la școală"

"Chiulit de la ore"

"Întârziat"

"Detenție"

Confuz, a verificat cât este ceasul - 2:35pm(14:35). Matt scoate un geamăt când realizează că au pierdut noțiunea timpului , iar pauza s-a încheiat în urmă cu mai mult de o jumătate de oră. A avut un test important pentru el la engleză la 2pm, iar Cassie probabil a avut o oră importantă de asemenea.

Mica fată și-a șters lacrima de la ochi, și-a închis telefonul și și-a strâns repede lucrurile. Ea a aruncat jumătatea nemâncată de înghețată și a așteptat ca Matt să faca același lucru.

Mersul cu mașina înapoi la școală a fost tăcut , și ceva l-a lovit pe Matt, faptul că, deși părinții lui nu s-ar supără așa rău , asta nu a fost ceva normal ca Cassie să facă.
Părinții ei poate așteaptă mai mult de la ea, și se îndoia că a pierdut vreodată o oră înainte, să nu mai vorbim de a lăsa școala pentru a lua înghețată cu un băiat ciudat.

"Uite, îmi pare rău." el a spart liniștea și a privit spre fata fragilă din locul pasagerului. "Voi explica totul la școală, chiar și mamei și tatălui tău dacă e nevoie.E vina mea."

Ea pur și simplu se încruntă și se uită în jos la poala ei. Mâinile îi tremura și Cassie a luptat să își calmeze vocea și să își oprească lacrimile care îi cădeau pe obraji.
"Nu, nu e , este vina me. E-Eu nu ar fi trebuit să vin , a fost o idee proastă." vocea ei era bâlbâită. "Sunt atât de proa-"

"Termină! Nu te da bătută pentru o greșeală pe care am făcut-o amândoi. O să fie bine, copiii chiulesc de la ore mai tot timpul."

Mașina a tras în parcarea școlii, abia oprindu-se că Cassie a sărit din mașină și a fugit spre clădire. Baiatul a stat în interiorul mașinii și a privit-o cum pleacă, supărat că a băgat-o din nou în bucluc.

"La dracu, am încurcat-o." a șoptit pentru el și ieșit din parcare, intrând în școală pentru a își primi în cele din urmă pedeapsa.

How To Save A Life [Book two] // tradusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum