4. things you've told him

66 12 0
                                    

Lay down a list if what is wrong
The things you've told him all along
Pray to God, he hears you
And i pray to God , he hears you.

____

"Cassie, răspunde la telefon."

"Asta nu mai poate să țină mult. Este vineri, hai să facem ceva."

"Oprește-te din a mă ignora, doar răspunde sau sună-mă înapoi, okay?"

Matt oftă și a închis telefonul din nou după ce a înregistrat încă un alt mesaj vocal. Prietena lui nu a mai vorbit cu el încă de la incidentul de miercuri; l-a evitat la școală, ascunzându-se în baie fetelor, lăsându-l să stea cu prietenii lui vechi.

"Doar las-o baltă, omule. Distrează-te." Matthew se întoarce cu fața la cel mai bun prieten la său, Thomas care i-a spus. "Știu ca noi te-am băgat în această încurcătură cu ea, dar nu trebuie să ... te implici atât."

Auzind aceste cuvinte stomacul lui s-a întors pe dos, amintindu-și de glumele oribile pe care el le-a plănuit cu prietenii lui. Anul școlar mai avea doar câteva luni și toată lumea s-a gândit la farse pe care le-ar putea face până la sfârșitul semestrului, dar nici una din ele nu au fost pe jumătate la fel de crude ca ceea ce Matthew a gândit.

"Ea este o ciudată," îl liniști Thomas. "Ea nu merită prieteni. Asta e exact ce tu ne-ai spus în noaptea dinainte să începem.

Alți doi băieți care stăteau la masă , Robert și Luke , erau liniștiți , dar și-au pus telefoanele deoparte. Se pare ca nici unul din prietenii săi nu au venit cu regrete sau să se simtă vinovați cu privire la ceea ce i-au făcut lui Cassie, dar Matt luptă să meargă în fiecare zi la școală știind cât de oribil a fost.

"Am mințit-o," a gândit el "Ea avea încredere în mine, știu totul despre ea și eu nici măcar... Doamne, sunt o persoană teribilă. Care pretinde că e prieten cu cineva doar pentru distracție!"

"Cât mai e până când se termina termenul, două săptămâni?" a întrebat Robert și ceilalți băieți au dat din cap. "Doar punei capăt până atunci, nu e mult."

De acolo, grupul a început să vorbească despre alte treburi; ce a fost la tv noaptea trecută, cât de rea a fost mâncarea de la cantină și care majoretă a dat lovitura prima. Lucruri obișnuite de băieți.

Matt a jurat că el a auzit o voce liniștită undeva; un 'uită' care a sunat că a venit de la biata fată de care el s-a folosit, dar el a împins gândurile deoparte , ea încă se ascunde de el după argumentul lor și s-a alăturat în conversația prietenilor săi.

Cu toate acestea, nimeni nu știa că Cassie a raspuns în cele din urmă la telefon, stând tăcută în timp ce cel mai bun prieten al ei a lăsat ultimul mesaj vocal. Curioasă la ceea ce el a spus despre prietenii lui, ea nu a închis, dar după ce a ascultat adevărul despre prietenia lor , ea și-a dorit să fi ignorat apelurile sale.

Ca și ceilalți, Matt a rănit-o , și acum e prea târziu ca el să o mai recapete.



(Off Matt , ai dat-o în bară. Sper să vă placă acest capitol și scuzați greșelile.)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 12, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

How To Save A Life [Book two] // tradusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum