බ්ලොසම් කොල්ලෝ තුන්දෙනාටම ගස්සන් ඔෆිස් එකේ දොරට තට්ටු කරා...ඇතුලෙන් come in කියලා ඇහෙනවත් එක්කම තුන් දෙනාම ඇතුලට ගියා...
ඉස්කොලෙ ප්රින්සිපන් දේදුනු පාට ලස්සන මැදි වයසෙ කෙනෙක්.💫 සුබ දවසක්...ඔයාලා වෙන්න ඕන අපේ පාසලට අලුත් ආව තුන් දෙනා...
💙 ඔව් මැඩම්...
💫 බබ්ල්ස් , බ්ලොසම් සහ බටර්කප්..මම හරිනේ...ඔයාලා අලුත් උනත් දක්ශ නිසා මම දෙවනි පන්තියට දැම්මා...
❤️ හරි මැඩම්...
💫 ආ...තව දෙයක්...අර වසවර්ති කොල්ලො තුන් දෙනාගෙන් පරිස්සම් වෙලා ඉන්න...මොකද අලුතින් එන අයට ඒ ගොල්ලො දෙන පිලිගැනීම ඒ තරම් සුන්දර නෑ..
💙 අර...බූමර් බ්රික් බුට්ච් ද..
💫 ආ...ඔයාලට එයාලාව හම්බෙලා වගේ...ඒ Roudy Ruff Boys දරුනුම වංශය Ruff ලගේ අන්තිමයෝ...
💚 එයාලා රවුඩි රුෆ්ලා වගේම අපි Power Puff Girls ලා...එයාලාට අපිව රැග් කරන්න බැ...රැග් කරාට සීමාව පැන්නුවොත් අපිත් දරුනු වෙයි...
💫 මොකක්..ඔයාලා විහිලු කරනවද...puff ලා වද වෙලා ගොඩක් කල්...
❤️ නෑ මැඩම්...අපි අවසන් puff ලා..ඒත් මේක රහසක්..
💫 හොදයි...මේ පාර රවුඩිලට ලේසි වෙන එකක් නෑ...
❤️ අනිවාරෙන්ම...
තුන් දෙනාම දෙවනි පන්තිය හොයන් ප්රින්සිපල්ගේ කාමරෙන් එලියට ආවේ ප්රින්සිපල්ට ඇරගත්ත කට වහ ගන්න අමතක වෙලා තියෙද්දියි...රජ පුටුව kruff කෙනෙක් පාලනය කරද්දි සාමාන්ය මිනිස්සු අතර ඉන්න මේ puff ලා තුන් දෙනා ගැන වක්රව ප්රින්සිපල්ට තරහක් ආවා...
💙 අපි පුෆ්ලා කියලා එයා කාටහරි කියයිද...
❤️ නෑ බබ්ල්ස්..එයාට කියන්න බෑ...
💚 කිව්වොත් ඒක එයාගෙ අවසානේ...
💙 දරුනු වෙන්න එපා..
💚 ඉවසීම මට ඇති වෙලා...අර දහජරා කෘෆ් කෙනෙක් රට පා...
💙 බටර්කප්...
බබ්ල්ස්ගෙ සද්දෙට බටර්කප් නිහඩ උනා...
Ruff - ඉස්සර ඉදන්ම හිටිය දරුනුම ශක්තිමත්ම වංශය මෙයාලාව ඉහලින් පිලිගන්නවා...
Puff - රාජකීය වංශය...රට පාලනයේ කලේ පුෆ්ලා...එයාලා කිසි දුර්වලකමක් නැති හොද නායකත්ව ගති ලක්ශන තියන කට්ටියක්
Duff - ඇමති වංශය
Kruff - කපටි එකේ උපරිමේ...නරක වංශයක්
Suff - සාමාන්ය අය
❤️ ම්ම්..මේ තියෙන්නෙ දෙවනි පන්තිය..
බ්ලොසම් පන්තියක් උඩ එල්ලපු පුවරුවක් දිහා බලලා හිමීට පන්තිය ඇතුලට ගියා...
❤️🏐 තමුන්...
ඔව් මිත්රවරුනී...රවුඩිලත් ඒ ක්ලාස් එකේ...
⚽ අලුත් ලමයි මොකෝ මේකේ...මේ දෙවනි වසර...
❤️ මැඩම් අපිව මේකට දැම්මා...
⚽ ගුඩ්...පිටිපස්ස පේලියේ නම් සීට් තුනක් හිස්...
💚 ගැම්මක් බ්රෝ...
බටර් කප් එතන ඉදන් ඉලක්කෙට පිටිපස්ස පේලියේ මුල්ලෙ පුටුවට බෑග් එක විසික් කරා...එයාට මුල්ලක් අල්ල ගත්තම හොදට නිදා ගන්න පුලුවන්...
⚾ බූමර්...අපි මේ කෙල්ලොන්ට හොදට සලකන්න හොද නෑ....
⚽ අයියෝ බුට්ච්...මම කලේ ඉදගන්න තැනක් දීපු එකනෙ....
🏐 අර්හ්....තව පැය බාගයක් තියනවා පන්ති පටන් ගන්න...අපි ටිකක් එලියට යමු....
බ්රික් කිව්වම අනිත් කොල්ලො දෙන්නත් එයත් එක්ක එලියට ගියා...බුට්ච් බටර්කප් දෙන්නා නම් නොපෙනෙනකල්ම රවන් හිටියේ...
💚 හහ්...රවුඩිලා පාඩමක් ඉගන ගන්නෙ අපෙන් තමයි..
💙 බූමර් නම් අහින්සකයි වගේ...
❤️ එයත් රවුඩි කෙනෙක් බබ්ල්ස්...ඒවා අදාල නෑ...අපි අලුත් පන්තියෙ වැඩ පටන් ගමුකො...
බ්ලොසමුයි බබ්ල්සුයි දෙන්නාත් පිටිපස්ස පේලියෙන් බෑග් දෙක තියලා බටර්කප් එක්ක ටිකක් ඇවිදින්න කියලා එලියට යන්න යද්දිම එයාලගේ මාර්ගය හරස් කලේ කෙල්ලො තුන් දෙනෙක්...
වටේම අය ඒ දිහා බලන් හිටියේ අද අලුතින් ආව අසරන කෙල්ලන්ට වෙන්න යනදේ දැනගෙන...😌💫 ආ හායි යාලු..
YOU ARE READING
Power Girls & Roudy Boys
Fanfictionකාටුන් ff එකකි. 😼 නයාට අදුකොල වගේ ටීම් දෙකක් power puff girls roudy ruff boys