Lanet okula gitmek için uyandım. Annemle babam yine kavga ediyolar tabi. Neyse onlara gözükmeden çıktım evden. Kulağımda kulaklık ve RAP. " SANKİ NİSPET ETMEK İÇİN VAR TÜM MUTLU ŞARKILAR. "
O sırada karşıma eski sevgilim Kaan çıktı ben şaşkınlık içerisinde yolumu değiştirmiştim fakat arkadan "Heyy Irmak" Diye bir ses Kaan'ın sesiydi durdum ve dua ettim kaan yanıma geldiğinde ne diyecegımı bilemeyip tir tir titriyordum-Naber Irmak
+Aynı sen
-Bende iyiyim uzun zamandır görüşemiyoruz.Tam o sırada ben seni çok özlem kaan diyesim geldi ama cesaret edemedim ne yapmalıydım bilmiyordum numaramı istedi bende verdim.
Eve gittiğimde evde kimse yoktu bu fırsatı değerlendirerek Kaanı aradım ve saatlerce konuştuk sevgilisi varmı diye sorduğumda 'hayır' dedi ben o anda havalara uçtum çok sevinmiştim ama sevincim az sürdü çünkü annem ve babam gelmişti...
-Kızım bu halin ne??
Dediklerinde ne diyeceğimi bilmiyordum tabikide annemgil israrla sormaya devam ediyordu bende ceren ile konusuyordum dedim ne yapmalıydım hiç mi hiç bilmiyordum ama ağzımdan o çıkmıştı gece yarısında Kaan ile mesajlaşmak çok güzel bir duygu herkes anlatırdı ama inanmazdım gerçekten sevdiğin biriyle konuşurken çok seviniyoruz.Bir gün sonra olaylar olaylar kaan ile eski sevgili olduğumuzu anlayan babam çok sinirli bir şekilde benim onla konuşmamamı istedi ben ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemedim hemen Kaan ı arayıp bu durumu anlattım ilk başlarda bişey demedi sonra zaten eskidendi şimdi bişey olmaz diyip telefonu yüzüme kapattı ben tekrar arayıp ona onu sevdiğimi söyledim 1-2Dakika hiç ses vermedi ne olduğunu anlamamıştım sonra telefon kapandı aradığımda telefon kapalıydı.Dışarı kaanı aramaya çıktım heryere baktım ama yoktu ortalıkta olmaması beni kuşkulandırdı sonra kaanın evine gittim oradada olmadığını anlayınca herzaman buluştuğumuz tatlı dereye gittim tahmin ettiğim gibi Kaan oradaydı yanına gittiğimde "sen beni sevdiğini söyleyince eski günlerimiz aklıma geldi ve buraya geldim keşke bir daha beraber olsak"dedi.Ben şok içinde oluruz dedim ama o kadar kolay değildi ailem kaan ile görüşmeme izin vermiyordu bi çaresini bulup onları ikna etmem lazımdı ama nasıl...