2.BÖLÜM

65 4 0
                                    

Yeni bir sabaha uyandım mutfaktan çok güzel kokular geliyordu ama bunu kimin için yapmışlardı ?
Yemek masasına geldiğimde bana hazırladıklarını söylediler, bu işte bi iş var belliki neyse ben kahvaltının tadını çıkarıyordum o sırada babam ile annem benle bişey konuşacaklarını söylediler işte beklediğim an, ne diyeceklerini tahmin etsem bile anlatmalarını istedim her zaman ki gibi Kaan ile ilişkimi kesmemi konuşmamamı istediler bu sefer pes etmemliydim onlara karşı çıkarak Kaanı çok sevdiğimi ondan hiç ayrılmayacağımı söyledim bunun üzerine babam sinirlenip bana tokat attı bende bunu gururuma sığdıramadım ve odama gidip valizimi hazırladım o sırada annem ve baba denilemez kişi konuşuyorlardı bende hemen evden çıkıp koştum annem arkamdan bağırıyordu komşular ise hayret ile bakıyordu hiç bişey planladığım gibi gitmedi çünkü hiç bi planım yoktu bunu nasıl akıl edrmedim anlamıyorum! Nereye gidecektim ? Nasıl geçinecektim ? Bu soruların hiç birine cevabım yoktu...

Düşündüm düşündüm aklımda bir fikir geldi Kaan ile kaçıp uzaklara gitmek bunu hangi kız istemezdiki bide bu halde, Kaanı arayıp olan herşeyi anlattım ama o biraz tedirgindi neden olsugunu anlamamış bir şekilde Kaanın yanına gittim oda kaçma olayını çok büyültmüyormusun dedi.
Ben o anda bağırarak ayrılmamız dahami iyi olur dedim, ayrılmamızı oda hiç istemiyordu ama elde değildi ya kaçıcaz ya da ayrılacağız bunu tartışıp kaçmaya karar verdik...
Arkadaşlar LütfenHikayeyi Kütüphanenize Ekleyiniz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin