⚠ bu fic smutshot fici icinde rahatsiz edici unsurlar bulunduracak bunu bilerek okuyun pls ⚠
⚠bottom!chan, top!felix, switch!jisung ⚠
---
"Hyungiee~ Benim eteklerim sana küçük geldi fermuarları kapanmıyor."
Jisung'un somurtarak söylediği şey Felix'i güldürürken, ihtiyaçla kıvranan büyüğüne bakarak yanında somurtan çocuğa döndü.
Gözlerinde oluşan parıltılar hiç masum şeyler düşünmediğinin kanıtıyken yüzündeki gülümsemeyi genişleterek odadaki ikiliye ufak bir teklifte bulundu,
"Eteklerin Chan hyunga olmadığı için o etek giyerken onu becermek yerine, geçen gün sana aldığım kırmızı ekoseli eteğinle onu becermeye ne dersin güzelim?"
Jisung gelen teklifi onayladığı gibi odadan çıkarak gelen patırtılar eşliğinde kendi odasından bulup getirdiği eteği bir hışımla yatağa fırlattıktan sonra üstündeki kalçalarını zar zor örten şorttan ve şortundan daha uzun olan oversize tişörtten kurtularak yatağa adımladı.
Çıplak vücudunu, Bang Chan'ın üstündeki fermuarı açık etek dışında bir şey olmayan vücuduna yaslayarak dudaklarına uzandığı sıra kalçasına patlayan tokatla sırıtarak önce eli hala kalçasında gezinen Felix'e küçük bir öpücük vermiş sonra da yatağın kenarından sarkan kırmızı ekose desenli eteği alarak kendisine giydirmesi için uyluklarında oturduğu büyüğüne uzatmıştı.
Chan'ın eteği kavrayan parmakları göğüs uçlarında hissettiği parmaklarla titrerken, eteği parmak boğumları beyazlayana kadar sıkmış, dudakları arasından kaçan inlemeyle başını geriye atarak gözlerinin geriye yuvarlanmasına izin vermişti.
Başını geriye atan hyungunun saçlarından kavrayarak tekrar kendisine bakmasını sağlayan Jisung, hala Felix'in parmaklarının gezindiği göğüs uçlarına sıcak nefesini verdiğinde Chan'ın karnı içe göçmüş, büyük olan kendini kasarak aklını bulandıran küçüklerin adıyla inlemişti.
Felix Jisung'ın hala üstüne giyinmediği eteği fark edince büyüğünün ölümüne sıktığı parçayı parmakları arasından çekip almış, Chan'ın arkasındaki yerinden kalkarak büyüğün sırtının yatakla temas etmesine sebep olduktan sonra yatakta yanına ilerlediği oğlanı, oturduğu kucaktan çekerek; büyüğünün sızlanmasına aldırmadan, oldukça yavaş hareketlerle elindeki eteği Jisung'un ince beline yerleştirmişti.
"Şu eteklerle nasıl tapılası olduğundan haberin yok değil mi Ji?"
Parmakları kolları arasındaki oğlanın kasıklarını sıyırarak fermuarı çektiğinde dudaklarını önce gözler önündeki boynuna sürtmüş, oradan da köprücük kemiklerine uzanan yerlere doğru sıklaşan ve araya dil darbelerinin beraberinde ısırıkların karıştığı öpücüklerle süsleyerek başını boynuna gömdüğünde,
Önünde birbirini seven ikiliyi izleyerek kendine dokunan Chan'ı görmesiyle kucağındaki oğlanın kalçasına uzanan parmakları eteğin altına sızarak kasılan deliği sıkıştırmış; dudakları aralı, gözleri kendiliğinden kapanmış çocuğun acıdan aldığı zevkle inlemesi, büyüğünün üstünde öylesine duran ve kırışıp toplanarak kasıklarını ortaya seren eteği sıkarak ereksiyonunun seğirmesine sebep olmuştu.
Aynı zamanda kalçasını yatak çarşafına sürterek diğer eliyle parmakları arasına aldığı göğüs ucunu sıkıştırıp inlerken, Jisung'un deliğiyle oynayan Felix için güzel bir manzara oluşturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bang chan x skz • straykids
Fanfic[skz x bottom chan, m-shots] ⚠ bottom!chan poliamori! mature content!