mom, please wake up dad's with a slut and your son is smoking cannabis

12.7K 187 278
                                    


⚠ yetiskin icerik!!!! public sex!! gender bender(?) vs. icerir!!! ⚠

⚠top!minho, bottom!chan, jeongin(?)⚠

---


"Şşşt küçük kızım, sesin çok çıkıyor." Kirpiklerinin arasından telaşlı Bang Chan'a bakarken mırıldandı Lee Minho.

"Ü-üzgünüm. Sadece... Çok iyi.", diye mırıldanıyor gözleri yakınlarda geriye kayarken. Salaş gömleği karnında büzülmüş, ellerini terk edilmiş bir ara sokağın sert taş duvarına yaslamış olduğu yerde zar zor tutuyordu. Penisi çoktan sertleşmiş giyindiği kot şortu zorluyordu.

"İnsanların ne kadar sürtük olduğunu duymasını ister misin? Mhm?"

Minho tek kaşını kaldırıp zevk sıvısıyla ıslanmış aletini tembelce okşarken bir yandan da etraftakilerin duyması için yüksek sesle konuşuyordu. Chan hıçkırarak kafasını iki yana yavaşça sallamıştı.

"Öyle düşünmemiştim."

Arkadaş gruplarıyla yaklaşık 15 dakika önce akşam yemeği için buluşacaklardı ancak Chan yolda onunla olmak için ne kadar iyi hissettiği ve siki için ne kadar çaresiz olduğu hakkında yalvarıp sızlanmanın Minho'yu çıldırtmak için iyi bir fikir olacağını düşündüğünden ara sokağın birine sırtı ve elleri duvara yaslı kendisine verilecek cezayı(?) bekliyordu.

"Ne oldu hm? Evde böyle değildin güzel kızım. Toplum içinde olduğumuz için mi? Her an birinin gelip geçebileceğini bile bile iniyor musun?"

Minho'nun gözlerini devirirken söylediği şeylere karşı Chan başını hızla iki yana salladı, çaresizlikten yaşlarla kaplanmış gözlerinden iri bir tane yanağından süzüldü.

"Ben sadece- kendimi çok iyi hissediyorum hyung''

Bunu demesiyle Minho küçük bebeğini memnun etmek amaçlı önünde diz çöküp kot şortun içinden çıkardığı çoktan sızdırmaya başlamış alete bakıp dudaklarını yalamıştı. Onun sert ve kızarmış aletinin başını ağzına alıp bir süre Chanla oynadı. Sıkıldığına karar vermiş olacak ki bir anda tamamını ağzına alarak küçük kızının gırtlağına değmesine izin vermişti. Yutkunurken hassas aletine sürten ıslak yumuşaklıkla boğuk bir inilti dökülmüştü Bang Chan'ın dudaklarından.

Vücudunu taşımak için mücadele ederken bacakları titrerken duvardan ayırdığı elleriyle Minho'nun omuzlarını sıkarak ayakta kalmaya çalışıyordu.

"Hyung uslu bir çocuk olacağım s-söz, deliğimde parmaklarını istiyorum. " Umutsuz ricasını duymazdan gelerek aletinin etrafında mırıldandı Minho. Dilini düzleştirip ağzını yanaklarına kadar dolduran aletin alt tarafını okşadı. Chan tüy kadar dokunuşlarla inledi, birinin onu duyup duymadığını umursayacak kadar zevk içinde kaybolmuştu.

Anın içinde o kadar kaybolmuştu ki, ne olduğunu ve ne yapmaması gerektiğini unutmuştu. Kalçası aniden bükülüp aleti Minho'nun boğazının derinliklerine kadar ulaşınca bu diğerinin gözlerinin sonuna kadar açılmasına ve öğürmesine sebep olmuştu.

Chan'ın da gözleri genişledi, Minho'nun öğürmesi onu gerçeğe döndürmüştü.

Yavaşça dengesini sağlayıp ağzındaki aleti ıslak bir sesle ağzından çıkarırken Chan'ın hareketlerini bariz bir boyun eğme, korku ve endişe dalgası kaplamıştı.

O gözlerini kaçırıp suçlu küçük bir kız gibi ellerini utançla birbirine kenetlrken Minho küçük yaramaz kızının tam tersini yapıp, ona dik dik bakarak sırıtıyordu. Bang Chan kendini çok küçük hissetmişti. Dudaklarından çaresiz, acınası iniltiler ve yalvarışlar dökülürken Minho'nun eli küçük penisinin kökünü sıkıyordu.

bang chan x skz • straykidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin