Prolog

612 43 12
                                    


Prolog

Pactul pentru lux

-Ca să ne înțelegem. Eu voi fi iubita dumneavoastră pentru următorii cinci ani, iar în schimb, primesc orice cer și îmi doresc?

-Exact. Tu te vei preface că ești cea mai iubitoare si supusă iubită, pentru ca eu să primesc aprobarea contractului pe termen de cinci ani. După aceasta ești liberă să faci ce vrei.

-Atât, asta este tot?

-Desigur că nu. Nu mă vei înșela și nu te vei vedea cu alți bărbați în afară de mine. Nu ai voie sa flirtezi sau să spui cuiva despre înțelegerea noastră.

Când interesul meu crește, apar tot mai multe întrebări.

-Și dumneavoastră cu ce vă alegeți?

-Cu o iubită supusă și faima firmei. Cel care va fi colaboratorul meu e foarte familist. Trebuie să părem un cuplu fericit, îndrăgostit și gata să înfrunte orice împreună. Domnul Shing pune accent pe tot ce ține legat de familie. Nici unul dintre potențialii afaceriști de succes nu au reușit să îi atragă atenția. Motivul a fost burlăcia. Un bărbat singur nu are stabilitate, echilibru. De aceea am nevoie de tine. Desigur, pentru toate astea vei fi plătită, pe lângă banii pe care îi primești vei avea orice îmi ceri, atât timp cât termenii contractului dintre noi doi nu sunt încălcați.

Îmi întinde dosarul nu prea stufos, iar eu îl citesc cu atenție. Pe lângă ceea ce mi-a spus, există o mică observație, voi întreține contact sexual doar cu el. Îmi ridic ochii întrebătoare, nu trebuie să rostesc nici un cuvânt pentru că își dă seama de ce mă uit chiorâș la el.

-Doar dacă vrei. Atât timp cât ești cu mine nu are voie alt bărbat să te atingă. Dacă vrei să fii pe abstinență cinci ani nu am nici o problemă. Dar nu ai voie să întreții relații intime cu alți bărbați. Deși așa tânără, nu cred că vei putea să stai cinci ani pe tușă, iar eu nu sunt vreun obsedat. Dar în momentul în care te decizi sa vii la mine și să îmi ceri să te simți iubită, trebuie să fii suspusă și să faci cum vreau eu. Tu primești ce vrei, dar în felul meu.

Ce strict și ciudat în același timp, mult prea insistent pe tema asta. Prea dominator. Însă înțeleg ceea ce spune și continui să citesc. În mare totul este în ordine. Pe lângă faptul că trebuie sa îl însoțesc la orice întâlnire de afacere consideră el că prezența mea îl va ajuta, voi fi plătită pentru fiecare eveniment în parte. Voi avea un salariu lunar foarte convenabil și pe lângă asta cadourile făcute pe parcursul relației. După ce termin de citit restul termenilor și condiții pe lângă alte paragrafe. Semnez în josul paginii. Cred că tocmai am semnat un contract ce mă face damă de companie, dar cui îi mai pasă?

Noah îmi întinde mâna pentru a marca pactul nostru iar eu o strâng ferm.

-Va fi o adevărată aventura, Noah!

Îi spun pe nume, deoarece astăzi oficial voi fi iubita celui mai bogat bărbat din țară. 

Păcatul LĂCOMIEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum