4. IDEEA SALVATOARE

467 29 57
                                    

ADAM

-crezi ca eu nu sunt constient ca sunt bagat in rahat pana in gat?

-Daca stii de ce nu vrei sa stai potolit, daca dupa treaba asta se duce la politie sau te da in judecata manaci ani grei de inchisoare. (Tonul i se domoleste) Esti fratele meu, chiar daca nu de sange, omule, nu te las sa ajungi dupa gratii.

-Fii atent la mine, nu o sa ajung, crezi ca va avea curaj sa se duca la politie? Au un contrcat ce le atesta (șpaga) , nu e legal, sau ar trebui sa nu fie. In plus nu s-ar lipsi de bani si liniste pentru a ma baga pe mine la mititica.

-Adam, frate! O sa iasa urat, urat rau de tot.

-Asculta-ma...

Ma opresc cand aud un zgomot nu departe de noi. Imi indrept atentia in directia de unde a venit sunetul si o vad pe Eva cum isi ridica cheile de jos. La dracu, chiar ca am ghinion. Imi recapitulez conversatia cu David in minte, pentru a-mi da seama daca am spus ceva care sa ii ridice suspiciuni.

In mare parte, cam tot, dar nu o duce capul ala frumos sa gandeasca mai mult de cat lungul nasului. Spre norocul noatru, ne ignora si se indreapta spre masina ei, plecand cu un mic scartait.

O palma ma face sa imi revin la realitate.

-Frate, nu mai băli.

-Cine? Zic contrariat? Eu, dupe aia? Hai omule, crede-am ca ma cunosti.

Acesta rade pervers si imi raspunde batjocoritor.

-Te cunosc, te-ai baga odata intre picioarele ei.

-Nici sa fie ultima femeie de pe lume. O sa imi moara inainte sa o bag, femeia aceea e ca o sperietoare.

-Una sexy!

Raspunde amicul meu, iar acum el e cel ce se alege cu o palma peste cap.

-Acum cine baleste?

♤♤♤

Sunt impreuna cu David in apartamentul meu. El inca ma dezaproba in decizia mea, in timp ce bea Whisky-ul pe care i l-am turnat pentru a treia ora in seara aceasta.

-Ura ta pentru femei te va seca de viata Adam.

Mda, nu ura pentru femei, momentan, toata aceasta ura, este indreptata spre o singura femeie.

-Nu urasc femeile, David. Urasc femeile lacome, care pun mai presus, averea si banii. Nu urasc femeile ce aleg dragostea.

-Parca ai fi un romnatic din filmele acelea lacrimogene.

Pufneste el nemultumit, poate nu ma intelege in totalitate, dar stie de unde a pornit aceasta ura. De cand blestemata aceea de scorpie, Lorena, m-a lasat aproape in faliment, cand a plecat cu toti banii mei, numai David a ramas langa mine, angajatii rand pe rand isi luau talpasita. Desigur, el spune ca a ramas doar din cauza datoriei, dar dupa acel incident stiu ca e singurul meu prieten adevarat.

El mi-a gasit postul acesta si am de gand sa ajung inapoi, la fel de sus sau poate mai sus, de locul de unde am decazut. Nu am uitat-o nici pe Lorena, Eva imi aminteste mult de ea. Poate si de aici aceasta ură obsesiva.

Nu stiu ce are femeia aceasta, dar cand o vad, imi vine sa o sarut si sa o omor in acelasi timp.

-Alo, baiete. Ti-a mancat pisica limba. Iti suna telefonul de vreo cateva minute.

Revenit la realitate, ma indrept spre telefon si exact cea pe care nu voiam sa o vad sau sa o aud suna. Ce naiba vrea la ora 11 de noapte?

Păcatul LĂCOMIEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum