Basah

16.4K 111 1
                                    

Mata setiap lelaki terpesona memandang tubuh Zarina. Tubuh seorang wanita berusia 50 tahun yang sudah bergelar nenek itu kelihatan sungguh mempersonakan. Wajah matangnya yang berkaca mata itu mempunyai bibir yang menggiurkan. Tebal bak delima dan seksi sekali bergincu merah. Kulit cerahnya sungguh menawan sekali dengan lilitan tudung berwarna krim yang licin membaluti kepalanya. Tudung yang jelas kelihatan berbekas dengan tompokan cecair yang kering dan mengeras di atas kepalanya.

Aku tersenyum memandang perempuan simpanan ku yang menjadi perhatian lelaki. Seronok melihat dirinya menjadi pujaan lelaki. Aku telah menjadikan impian hidup Zarina menjadi kenyataan. Impiannya untuk hidup dipuja oleh lelaki sebagai simbol seks akhirnya ku realisasikan walau pun setelah dirinya bergelar warga emas.

Siapa kata perempuan tua tak mengancam? Aku sudah pun membuktikan tanggapan itu salah. Apakah tidak cukup buktinya setelah berdozen lelaki di setiap peringkat umur dan bangsa yang berada di tepian pantai itu terpesona memandang perempuan kampung yang ku bela itu?

Ye memang dia dah tua. Tetapi tubuh perempuan tua itulah yang melentik-lentik bontotnya memancing mata sekalian lelaki menikmati pemandangan lemak bontotnya melantun. Bontot itulah yang melenggok dalam balutan skirt biru muda yang sendat memperlihatkan saiznya yang besar membulat.

Melihatkan kesan basah di bawah punggung Zarina jelas sekali dia baru lepas disetubuhi. Garisan seluar dalam tidak wujud pada bontotnya yang berskirt sendat itu menunjukkan Zarina tidak berseluar dalam. Maka sudah pastinya kesan basah pada skirt di bawah punggungnya adalah cecair yang mengalir keluar dari lubang duburnya.

"Sayang ok?" Tanya ku.

"Ok je... dahlah... jom balik.." pinta Zarina dengan wajahnya yang seakan merajuk.

Aku pun memandu keluar dari kawasan rekreasi tepian pantai itu. Sambil pura-pura tidak tahu apa sebenarnya yang terjadi.

"Kenapa sayang? Macam ada yang tak kena je... ceritalah... manalah tahu B boleh tolong..." pinta ku.

"Takde apa-apa... cuma B tu.. lambat sangat gi berak tadi.. tinggalkan sayang sorang-sorang... entah bersih ke tak cibuk tu... lama tau saya tunggu..." kata Zarina.

"Sorry sayang... memang dah tak tahan tadi.. nasib baik brader-brader pemancing tu sudi bagi air dia orang untuk saya buat cibuk.. sayang tak berbual ke dengan dia orang?" Tanya ku pura-pura naif.

"Berbual jugalah... tapi lambat sangat B tu... sampai dah tak tahu nak berbual apa dah..." kata Zarina.

"Sorry sayang... dia orang ada buat apa-apa ke kat sayang?" Tanya ku.

"Tak pun..." jawabnya ringkas.

Aku tersenyum memandu balik ke hotel.

Hina 2Where stories live. Discover now