Aku menghisap vape sambil bersandar di kerusi malas yang aku baringkan. Melayan indahnya bintang di halaman rumah. Zarina sudah terlena kepenatan di dalam bilik.
Sudah lebih setahun aku hidup bersamanya. Walau pun dia lebih tua 6 tahun dari aku, namun cinta aku kepadanya tetap utuh. Walau pun maruahnya yang seperti sundal itu telah aku lacurkan, namun aku tahu jauh di sudut hati Zarina betapa dia seronok menikmatinya. Sesungguhnya tiada anugerah yang layak bagi seorang ratu yang obses menjadi pujaan lelaki selain menjadi pemuas nafsu lelaki. Itulah sebenarnya yang berlaku kepada Zarina di tepian pantai pada petang hari itu.
Sambil berbual, kami berjalan-jalan di tepian pantai. Berkilat tudung Zarina berkibar ditiup angin pantai, berkilauan mempamerkan kecantikan tudungnya membaluti kepalanya. Tersingkap tudungnya ditiup angin mendedahkan bonjolan puting teteknya yang terjojol di dalam baju t-shirt sendatnya. Jelas sekali kelihatan tetek kecil Zarina tidak bercoli. Sejemput melayut di dadanya.
T-shirt putih Zarina sendat melekap pada tubuhnya. Memperlihatkan susuk tubuh nenek 2 cucu itu yang masih mempunyai potongan tubuh yang menggiurkan. Tidak terlalu buncit dan memiliki bonjolan lemak yang seksi sekali menghiasi bontot lebarnya yang berskirt sendat itu. Skirt biru muda itu cantik sekali membalut bontot besar Zarina yang tidak berseluar dalam.
"Ramai juga orang memancing kat sini..." kata Zarina sebaik kami tiba di hujung tanjung yang berbatu.
"Banyak dapat ikan bang?" Tanya ku kepada seorang lelaki yang sedang duduk di samping jorannya.
"Bolehlah bro... tu dapatlah dua ekor kerapu. Tapi keciklah..." jawabnya.
"Oklah tu.." balas ku dan terus mencangkung melihat 2 ekor ikan kerapu terkurung di dalam kotak plastik berisi air.
"Ni semua member ke bang?" Tanya ku.
"Iye.. kita orang semua ni staff Petroleum kat depan sana tu.. hujung minggu kalau nak balik kampung pun jauh.. projek banyak.. ni dapat off sehari memancinglah ramai-ramai..." jawabnya dan aku perasan matanya asyik memandang Zarina.
"Siapa tu... orang rumah ke?" Tanya lelaki itu.
"Makcik saya bang..." aku menipunya.
"Ye ke makcik? Lawa semacam je..." katanya sambil tersengih.
"Lawa kan?" Tanya ku.
"Lawa... bini orang ke? Berapa umur dia?"
Amboi, banyak tanya pula brader tu. Tapi takpe, sebagai lelaki aku faham dia sebenarnya tertarik kepada Zarina. Aku pun menerangkan serba ringkas siapa Zarina menurut skrip penipuan aku. Memang aku mahu mereka melihat Zarina sebagai perempuan hina pemuas nafsu. Ku tambahkan kehinaan Zarina dengan mengatakan dia adalah makcik ku.
"50 tahun eh... Tapi macam 40-an. Cuma nampak sikitlah berusia kalau tengok muka dia betul-betul... body dia masih mantap eh.. dia masih berpunya ke?" Tanya brader itu lagi.
Aku tersengih. Aku hampir checkmate brader tu. Sikit je lagi untuk aku close deal. Aku tipu kepadanya mengatakan Zarina masih menjanda. Malah sudah tinggal bersama aku sejak sebelum menjanda dan bekerja sebagai surirumah sepenuh masa.
Tercengang sekejap brader tu. Bagaimana seorang makcik boleh tinggalkan laki dia untuk hidup sebagai surirumah anak saudara sendiri? Muka dia nampak pelik mendengar cerekarama aku. Terus dia bertanya,
"Awak skandal dengan makcik awak sendiri ke?"
Aku tersenyum dan terdiam sejenak.
"Tak... saya selamatkan dia..." kata ku.
"Aik... selamatkan dia dari siapa? Dari laki dia?" Tanya brader tu.
"Bukan.. dari anak saudara dia yang lain, dari anak-anak angkat dia, dari kawan laki dia, dari anak-anak jiran, dari abang ipar dia sendiri, dari bekas boyfriend anak dia..." jawab ku.
YOU ARE READING
Hina 2
RomanceSambungan dari kisah Hina. Bagaimanakah seterusnya hidup Zarina? Adakah dia kekal hidup dalam kehinaan? Apakah lagi kehinaan yang pernah dilakukan olehnya sepanjang hidupnya yang lalu? Saksikan sambungannya... Awas. Cerita ini mungkin agak melampau...