Lamar

6.3K 58 0
                                    

"B.... sayang nak tanya sikit boleh?" Tanya Zarina.

"Apa dia sayang..." tanya ku kembali.

Zarina mengisar bontotnya di atas tubuh ku yang didudukinya. Berpaling memandang wajah ku. Terasa terowong duburnya empuk bergesel dengan seluruh batang ku yang keras terpacak di dalamnya.

"Sampai bila kita nak hidup camni B?" Tanya Zarina memandang ku.

"Maksud sayang?... hidup tanpa ikatan?" Tanya ku.

"Ye... takut kalau kita ke mana-mana camni... kena tangkap.." kata Zarina.

"Bukan ke sayang suka hidup tanpa ikatan?" Tanya ku kembali.

"Masalahnya sayang ni dah tua B.... lagi pun... andainya B suami sayang... B akan jaga sayang dari dikacau lelaki lainkan?" Tanya Zarina.

Aku sudah faham apa tujuannya. Zarina tidak mahu lagi hidup dirogol lelaki. Meskipun dia tidak tahu semua kejadian dia dirogol dan dicabul itu sebenarnya didalangi oleh aku.

"Kenapa sayang... ada lelaki kacau sayang ke?" Tanya ku pura-pura tidak tahu.

"Tu yang whatsapp selalu tu... asyik cakap benda tak senonoh je..." kata Zarina.

"Dalam whatsapp je.. tak luak apa pun... bukannya dia orang rogol sayang pun.." balas ku seakan mengajuk kembali kata-katanya yang lalu.

"Memanglah... tapi rasa mengganggu je la..." balas Zarina kembali.

"Block je la..." aku memberi penyelesaian mudah.

"B ni... takpelah kalau tak nak kawin dengan sayang..." kata Zarina dan memalingkan wajahnya dari ku memandang ke pantai dari tingkat 3 balkoni bilik kami.

Aku pun perlahan-lahan bangun dari perbaringan kerusi malas itu. Masih kekal berlunjur dengan Zarina masih duduk di atas zakar ku yang keras terpacak di dalam bontotnya. Lalu aku peluk Zarina dan ku usap peha lebarnya yang sendat dibaluti seluar legging hitamnya.

"Sayang... sayang pun tahukan... B sayangkan sayang dan akan jaga sayang hingga ke akhir hayat sayang..." kata ku dengan lembut kepadanya.

"Memanglah... tapi sampai bila nak camni je?..." balas Zarina.

"B masih ingat lagi... sayang pernah cakap best kalau dapat hidup tanpa ikatan... masa tu sayang masih bini Moet.. masih sihat lagi si mangkuk tu masa tu..." kata ku sambil diiringi ketawa kecil Zarina.

Terasa lubang duburnya terkemut-kemut batang ku sewaktu dia tertawa kecil mendengar aku mengejek arwah suaminya.

"Sayang suka hidup berzina... sayang suka hidup jadi pemuas nafsu lelaki... sayang suka lelaki bernafsu memuja sayang... tak cukup ke semua tu dah jadi kenyataan dalam hidup sayang?" Tanya ku.

"Tapi sayang dipaksa B..." kata Zarina perlahan.

"Terpaksa tapi seronok?" Tanya ku.

Zarina diam tidak tahu bagaimana ingin menafikan kebenaran yang aku katakan.

"Yang terpaksa tu bila sayang?" Tanya ku.

"Dah lama dulu..." Jawab Zarina.

Apa yang berlaku sepanjang dia hidup bersama ku tidak pula disebutkan. Jelas Zarinah merahsiakan, tanpa dia ketahui aku tahu segala-galanya.

"Sayang... B faham... sejak sayang mengandung benih luar nikah Moet sampai dapat Along dulu, B dah faham sayang memang suka berzina... tengoklah... orang lain lepas sekolah cari kerja, cari duit, belajar lagi... tapi sayang... hidup seronok bergelumang nafsu sampai mengandung... pulak tu pada usia remaja juga sayang dah telan air mani... bukan dipaksa... tapi sayang sendiri yang nak telan... sayang sendiri yang mengaku... dan sayang sendiri mengaku yang sayang pada masa tu kerja kilang dan suka pakai skirt pendek, skirt ketat... agak-agaknya untuk apa sayang? Mestilah untuk goda nafsu lelakikan?" kata ku.

Hina 2Where stories live. Discover now