Sel-ver

61 7 7
                                    

Yine ve yine başlamıştık kavgaya, lanet olsun ki sevmiyordum burayı. Ailem dediğim insanlar bayıyordu beni. Daha fazla ilerlememesi için kapıyı çarpıp çıktım.

Tabii göt korkusu var ama olsun yine de cesaretliydim işte. Arkamdan bağırdı yine yelloz karı ''Çıkarsan bi daha nah girersin bu eve!'' çokta umrumdaydı söylediği zaten istemiyordum burayı. Böyle bi olayın olacağını bildiğim için ceplerime sıkıştırmıştım bütün paramı ve telefonumu.

Annem Melsalara gittiğimi anlamasın diye köşeye yürümeye başladım. Zaten onlara gitmeyecektim farklı planlarım vardı. Köşeye varmadan Melsa'ya mesaj attım.''Sorgulamadan sarj aletini al ve parayı getir.'' Şuan gerçekten ciddiydim ve geçte olsa hayallerimize kavuşacaktık.

Melsa'nın da sorunları vardı ailesiyle özellikle de babasıyla. İki dakika sonra yanımda bitiverdi. Sırt çantasını da almıştı akıllı kız.''İhtiyacımız olan herşeyi aldım. Yolculuk nereye?'' dedi gülerek. Sitemli bi gülüş attım '' Valla kafamız nereye isterse oraya gidelim.'' Saat 9du bu zamana bulabilirdik otobüs filan inşallah. Neyse, durağa doğru yürümeye başladık. Bu saatte de dolmuş falan saatte bir geçer. Şansa da on dakika sonra geldi ışıkkent, bindik gittik garaja. En yakın otobüs 23.00 deydi. Bizi merak etseler ararlardı ama sanmıyorum, zaten o kadar da aile gibi değildik. Böylesi daha iyiydi en azından peşimizde polis dolaşmayacaktı, rahat olacaktık.


21.peronu bulup önünde beklemeye başladık. Biraz bekledikten sonra bilet almak için sıraya girdik, şansa da bizim dışımızda fazla insan yoktu 5 dakika bekledikten sonra sıra bize geldi. En arka beşlide iki kişilik boş yer vardı. Arkaları sevmiyordum ama olsun, biletler indirimdeydi ve bu bayağı sevindirmişti beni çünkü bi bilet fiyatına iki bilet almıştık. Neyse, sırt çantasını alıp perona doğru yol aldık.


''Sigaran var mı?'' Melsa çantasına uzanıp paketi çıkardı ve bana uzattı, içinden bi tane alıp çakmağı ona uzattım, biliyordu benim yakamadığımı o yüzden sigaramı o yaktı. Sigara içip de çakmak yakamayan tek kişiyimdir heralde..

1-2 tane içtikten sonra saat 22.28 olduğunda çantayı alıp otobüse bindik.


Arkaya doğru ilerlerken yanımızda oturan 3 insana baktım hepsi de mal gibi telefonlarıyla oynayıp müzik dinliyorlardı. Gerçekten yolculuğumuz sıkıcı geçecek diye düşündüm. Otobüsün sağ köşesindeki cam kenarına oturdum Melsa da sağıma oturdu ve otobüsün kalkmasını beklemeye başladık. Yanımdakiler zaten ayrı bi alemdeydi, Melsa da kulaklıkla müzik dinlemeye başlamıştı, ya da başlamıştık mı demeliyim? Dışarıya öyle bir ses çıkıyordu ki önümüzdeki teyze arkasını dönüp ''gızım gapad şunu yav uyuyamıyıh'' bile dedi yani. Onları takmayıp dışarıya odaklandım, gördüğüm şeyle donup kaldım tabii..


Bi duygu patlaması oldu bende. Sevgilim karşımda bi kıza sarılıyordu. SEVGİLİM KARŞIMDA Bİ KIZA SARILIYORDU.KIZ.SEVGİLİM.SARILMAK. Melsa'ya döndüğümde oda benim odaklandığım yere odaklanmıştı.


Ani bir sinirle telefonumu elime aldım. Hemen Serdar'a mesaj attım. ''Nerdesin?'' cevap olarak ''Evdeyim tatlım bize gelsenee ;)))'' dedi. Hemen otobüsten inip yanına koştum. Yanındaki kız içeriye girmişti bile korkak ne olcak.


Serdar'ın yanına ulaşır ulaşmaz osmanlı tokadı geçirdim. ''KİM O GÖTÜKIRIK , AMINA KOYCAM SENİN. NERDE O KIZ SER-'' dememe kalmadan kocaman sarıldı bana. Zaten küçücük bişeydim yanında, ama beni seviyordu. Aşk buydu çünkü onu tüm özelliklerinle kabul etmek. Ona deliler gibi aşıktım. Oda bana.


''Kim o Serdar.'' dedim üzgün bi ifadeyle. ''Kuzenim, gidiyormuş İstanbula annem geçir dedi bende kıramadım. Anneme çok değer verdiğimi biliyorsun.'' dedi. Annesi onun için tektir bende çok severim Mukaddes teyzeyi çok içten bi kadındır.


Aklımdan sadece iki kelime geçiyordu. ''Seni seviyorum.'' dememle beni kucağına alıp öpmesi bir oldu. Kollarım direkt omuzlarına gitti, ayaklarımı da arkadan birleştirmiştim. Beni direğe yasladı ve devam etti öpmeye. Onu öptükçe insanın yaşayası geliyordu. O tat için, LİMONLU SODA...
































merhaba bu yeni hikayemiz devamı yakında gelecek. Bu sefer bayağı ilginç bir konu oluşturmaya çalıştık. Umarım beğenirsiniz.


Banel olan aşk hikayelerinden değil bizimki, belki aşk hikayesi bile değildir. Bunu okuyup göreceksiniz...


************************************************************************

ElisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin