Lok-Zam

25 1 0
                                    

Arel'den....

Melsa'nın yanına geçersem Pusat'ı iyice sinirlendirirdim ve bu benim bayağı bi hoşuma giderdi. O piç kurusu beni sinirlendiriyordu hemde fazlasıyla.

Melsa'nın yanına geçiyordum ki kolunun öbür koltuğu kapladığını gördüm. Kolunu kaldırmak için tuttuğumda bi akıma kapıldım. Sanki kanım çekilmişti ona. Bu o kadar güçlü bi çekimdi ki başıma ağrılar girmişti kolunu hemen bıraktım, bu sırada da Melsa sıçrayarak uyanmıştı.

İkimiz de birbirimize anlamsız ve şaşkın bakışlar atıyorduk. Yoksa bu o muydu...

Melsa'dan....

Rüyamda annemi gördüm, ağlayarak bana sarılıyordu. Ama yüzünü göremedim hani olur ya bazen sevdiğin bi kişinin yüzü kaybolur göremezsin. Aynısı bana olmuştu. Annem ağlayarak ''Yakında öğreneceksin her şeyi kuzum. Korkma sakın! Ben senin hep yanındayım.'' diyordu. Ne olduğunu anlamadan birine doğru çekildim ve sıçrayarak uyandım.

Arel kolumu bıraktığında bu his kayboldu. Arele baktığımda şaşkın ve anlamsız bakışlar attığını gördüm. Bu halinden çabucak kurtulup kulağıma eğildi. '' Sorgulama ve dediğimi yap.'' dedi ilk önce dediğini anlamadım ama kafamı salladım. '' Kafanı omzuma koy ve sarıl.'' dedi.

Anlamsız bakışlar atarken dediklerini yaptım. O da koluyla beni sardı ve anında da flash patladı. ''Çektim ayrılabilirsiniz.'' dedi Lina ama Arel'in ayrılmaya niyeti yoktu. İyice sıktı beni ve saçlarımın kokusunu içine ciğerlerine kadar çekti. Nefesini yüzüme üfleyip başıma minik bi öpücük kondurdu. Öpücükten sonra ayrıldı kolları bedenimden.


Lina'dan....

''Çektim ayrılabilirsiniz.'' dedim. Fotoğrafı Pusat'a yolladım ve telefonu Melsa'ya uzattım.'' Pusat aradı yine, çok kızgındı ya bi bırakmadı peşini.'' dedim. Vallaha bıkmıştım bu itten ama fena da korkutuyodu yani. Bi delinin yapmayacağı şeyleri yapmıştı. Melsaya da yazık çok acı çekti ondan. Ailesinden yemediği dayakları ondan yedi valla.

Otobüs gara yaklaşmıştı. Yolcular yavaş yavaş hazırlanıyorlardı. Melsa'ya baktığımda kafasını cama dayamış dışarıyı izliyordu gözünde yaşlar. Niye ağlıyordu ki o güçlüydü ağlamazdı benim gibi değildi. Otobüs durduğunda çoktan hazır olan yolcular teker teker inmeye başladılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ElisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin