İlk buluşma💘

16 4 1
                                    

Felix and Hyunjin ~

Lixlixie:Hey!
Şey...
Ben şey dicektim...

Hwangjinn: ne var

Lixlixie:Ben sadece özür dilerim Hyunjin..

Hwangjinn:Neden?

Lixlixie: yaptığım şey yanlış evet kırılmış olabilirsin ama özür dilerim affetsen olmazmi?

Hwangjinn:Sadece bir soru sorucam Felix sadece bir soru

Lixlixie:Evet sor?

Hwangjinn:ben senden bu kadar hoslanirken aşık olmusken sana bu kadar baglanmisken beni Kirman o sözleri söyleyip canımı acıtman kalbimi Kirman hoşuna gitti mi?

Lixlixie:Ben gerçekten gerçeklerin farkında değildim hyunjin lütfen inan bana ben seni kırmak istememiştim senden etkilendim mi yada hoşlanıyorum mu bilemiyorum seninle konuşmak beni rahatlatıyor bir kere olsun yüzünü göremedim yüz yüze gelemedik bi kere olsun kokunu içime çekmedim bunları cok istiyorum Hyunjin seninle sana uygunsa gerçekten buluşalım lütfen...

Hwangjinn: yanı bilemiyorum Felix
Numaranı ver bana

Lixlixie:+8********* al..

Hwangjinn:tamam kaydediyorum yarın atacağım konuma gel

Lixlixie:hmm peki

Hyunjin pov;

Çok heyecanlıydım ilk defa Felixin yüzünü uzun uzun inceleyebilirdim.

Hemen duşa girip çıktım ve üstüme ne giyinsem diye mirildanmaya başladım dolabımda gördüğüm beyaz tişört hafif yırtık siyah dar pantolon ve üstüne uyumlu gördüğüm bir deri ceket alıp giyindim.

Parfüm sıkmayı da unutmadım. Felixe aticagim konuma gel demiştim ama onu nereye cagiracagimi bende bilmiyordum.

Gezinirken karşıma hoş güzel bir cafe çıktı içeri girdim ve Felixe konum attım. Tamam diye mesaj gönderdiği de nedensizce gülümsedim.

Çok heyecanlıydım acaba karsima nasıl çıkacak ve benimle ne konusacakti çok merak ediyordum.

Felix pov;

Hyunjin konum attığında daha hazır bile değildim anında dolabimdan bulduğum ilk iki şeyi üzerime geçirdim neyseki rahat ve şık şeyler secmiştim.

Hızla banyoya koşup parfüm sıktım aynada kendime göz ucuyla baktım bu ben değildim normalde hep basit şeyler giyinirdim ama bugün fazlasıyla şıktım.

Bu çocuk bana ne yapıyor bir fikrim yok...
Ama etkilendiğim doğrudur...

Hızla ayakkabılarımı giyinip çıktım fazla uzak değildi o yüzden arabaya gerek duymadım yürümeye karar verdim Hyunjin konumu Atalı 3dk olmuştu.

Konuma geldiğimde bir cafe çıktı karşıma içeri girdim ve göz ucuyla Hyunjini aradım ama bulamadım nerede ya bu çocuk?

En sonunda mesaj atmaya karar verdim mesaj atar atmaz yanıma uzun saçlı uzun boylu bir çocuk geldi onu görür görmez gözlerim büyüdü yakından daha sexsi daha yakışıklı duruyordu bu hyunjindi ilk başta tanıyamasam bile sonradan anladım.

Yüzümden çekilip elini bana uzattı "hoşgeldin Hadi geçelim içeri" dedi gülerek bende istemsizce güldüm birazcık korkmuştum ama yinede onun gülmesi çok iyiydi.

İçeri geçtiğimizde "ne içersin?" Diye sormuştu Hyunjin ben ise sadece onun yüzüne salak salak bakıyordum.

"Hmmh sadece su içmek istiyorum" Hyunjin neden diye bakış attığında onun gözlerinin içine baktım gözleri parlıyordu cok guzellerdi...

Sonra aniden gözlerim dudaklarına doğru kaydı Hyunjin bunu farketmiş olmalı ki bana daha çok yaklaştı.
Ben ise onun dudaklarına yapışmak istiyordum istemsizce oluyordu bu evet çok istiyordum ama suan olmazdı cafedeydik olmazdi...

Hyunjin aniden geri çekildiğinde rahatça nefes aldım Hyunjin bana yaklaştığında kalp atış hızım artıyor nefesim duzensizlesiyordu.Ahhh bu çocuk bana ne yapıyor anlamıyordum ama her ne yapıyorsa banada iyi geliyordu.

Hyunjin garsonu yanına çağırdığında garson hemen gelmişti Hyunjin"iki tane su "dedi garsona garson anlayışla başını salladı ve gitti o sırada Hyunjin konuya geldi.

"Eee mesajlasirken bana yüz yüze konuşmamız gerek demiştin ne dicektin?" Dediğinde biraz kastım kendimi nefesimi tuttum çünkü ya Hyunjin kızarsa? Ya bana sinirlenirse?? Düşüncelerimden çıkıp cevap verdim" Hyunjin sen bana ne yapıyorsun yani senden etkileniyor gibiyim yada hoslanti olabilir bilmiyorum seninle konuşmak bana cok iyi geliyor bana yazmadığın zaman eski mesajları okuyorum senin her kelimen her sözün beni rahatlatıyor ve kalbini kırdığım icin üzgünüm tekrardan özür dilerim"

Hyunjin derin bir nefes alıp bana yaklaştı kalp atışlarimi hissediyor olabilirdi çünkü yerinden çıkmıştı neredeyse elime dusucek gibi hissetmistim.

Bana "özurun kabul edildi seni affettim civciv" dedi ve yanağımı öptü.

EVET YANAGİMİ ÖPTÜ YA ÖPTÜ BENİİİİ

Çok heyecanlıydım utançtan geberiyodum şuan flört muyduk yoksa arkadaş mı? Hiç bir bilgim yoktu.

TOPLAMDA 604 KELİME OLMUS UZUN BİR BÖLÜM OLDU YAZIM VE NOKTALAMA İSARETİ HATASI GORURSENİZ UYARIN LÜTFEN 💖💖💘💗💘💕💕💘☺️😊🥳🥰🤗😇🤙

Delikanli\Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin