Evet ona gerçekten aşıktım.
Bunun daha yeni farkına varmış olsamda onunda beni sevdiğine inanmak istiyordum.
Acaba gerçekten beni seviyor muydu?
Bunu şimdi değil daha sonra soracaktım.
Hastaneden çıkalı 3 gün olmuştu artık kendimi toparlamistim.
Hyunjin yanımda olunca herseyi görmezden gelip sadece ona bakıyordum.Bugun Minho'nun evinde kalicaktim.Aksama evine film izlemeye keyif yapmaya falan çağırmıştı beni bende kıramadım tamam dedim.
Akşam olmuştu yemegimi yiyip minho'nun evine doğru yola çıktım..
Araba ile gidicektim ama canım bi anda yürümek istedi. Yürüyerek Minho'nun evine gelmistim kapıyı çaldığımda kapı hemen açıldı.
Karşımda çok mutlu çok sevimli bir Minho duruyordu. "Hoşgeldin Felixx"
Çok mutlu görünüyordu. Minho'nun mutlu olduğunu görünce bende gülümsedim"Hosbuldum Minhooo"İçeri geçmem için geri çekildiğinde içeri geçtim hava kapkaranlik olmuştu bile minho yanıma oturdu ve "yemek yedin mi Felix?" Kafamı iki yana olumlu anlamda salladigimda anlamıştı.
"Peki tamam o zaman mutfağa geçip patlamış mısır yapicam sende o zamana kadar uygun bir film seç olurmu?" Dedi bende"tamam" dedim.
Minho mutfağa gidince bende film seçmeye başladım. Güzel bir film seçince Minho'da ellerinde patlamış mısırlar ile geldiğinde gülümsedim.
Filmi açıp izelemeye başladık eğlenceli bir komedi filmidydi gülmekten altımiza sicmistik o derece işte.
Film bitmişti.Telefonumu elime alıp saate baktım saat 23.46ydı ve uykum gelmişti Minho'ya "off benim çok uykum geldi" dedim Minho'da "tamam" dedi.
Hemen yatacağım odaya gittim. Üzerime pijamalarimi giyinip yatağa yattım elime telefonu alıp biraz Instagramda gezinmeye başladım.
Catminho;
Bebek ekmek ya bu çocuk yicem simdiiii
Babybreadjeong:İmdat
Catminho:Ne ya iltifat etmek
kötümü amcik
Babybreadjeong:Evt
Catminho:sege
Babybreadjeong:TmHamarathan;