Tanıtım

2K 69 33
                                    

Gerçek kimliğini bilmeyen bir kız.

Yalan bir hayat

Geçmiş ve gelecek ince çizgiye mi ait yoksa karanlığın bir sır mıydı?

İntikam ve aşk çok farklı duygular peki ya bunlar birbirine bağlantılıysa...

Sırlarla dolu bir hayat

İntikam ateşiyle ailesinin intikamını almaya gelen bir kız

Bu sırlar aslında gerçek kimliğini bahsediyorsa...

Peki bu kız gerçek bir Yılansa o zaman neler olacak?

O Hazan Doğan ailesine olan biten her şeyi öğrenmek için gelen bir kız!

O ailesinin intikamını almak için yemin etmişti.  Şuan tek düşündüğü şey intikamdı!  Karanlıkla ve düşmanlarla savaşacaktı.

İlk hedefi şirketin tüm haklarını babası üzerine devrettiği için onu koruyacaktı.

Peki ya gerçekleri öğrendiğinde ailesinin intikamını nasıl alacaktı? Bir güç ona yardım mi edecekti yoksa bu işi tek başına mı başaracaktı?

Ta ki Ateş Kayagörene kadar!

"Sen gözlerinde ateşler saçarak zehirli kanını bana akıtırken ben sana aşık oldum Hazan!"

"Sen bana en doğal halinle yaramazlık yapan küçük bir çocuk gibi bağışlanmayı beklerken ben sana aşık oldum Ateş"

Yüreklere düşen ilk kıvılcımlar peki bu kıvılcım sonsuza denk sürecek mi?

Hello yeni hikayeme hoş geldiniz

Kitap tanıtımının ardından karakter tanıtımıda gelecek beklemede kalın😍

Bomba bir kitap sizleri bekliyor. Sınavlarım az kaldı bittikten sonra yeniden sahalardayız kendinize iyi bakın.....

SAHMERANİN KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin