Rodrick'in anlatimi;Yemeği yedikten 2-3 saat sonra Beth'in ateşi çıktı. Daha önce Manny'e de ateşliyken baktığım için ne yapmam gerek az çok biliyordum.
Beth'in ateşini ölçtüğümde 39,5 çıkmıştı. Çok yüksekti, gidip bi bez ve içi soğuk su dolu bi kap getirdim.
Tekrar odasına geldiğimde üstündeki kapüşonluyu çıkarıp onun yerine gri bi askılı tişört giymişti. İçinde soğuk su olan kabı yatağının yanındaki çalışma masasına koydum. Bezi soğuk suyla ıslattım ve Beth'in alnına koydum.
Gözleri kapalıydı ve mırıldanarak bi şeyler diyordu. Fakat ben hiçbir şey anlayamıyordum. Anlamaya çalışarak "Hm?" dedim. Dediği şeyi tekrarladı.
"Rodrick, yanima uzansana"
"Ama-"
"Lutfen"Dediklerine sasirsamda onu kirmak istemedim. Acikcasi bende istemiyo degilim. Beth'in alnina soguk bezi tekrar koyduktan sonra yanina uzandim.
Birkac dakika sonra uykuya dalmisti ama onemli kisim orasi degildi. BANA SARILARAK UYUYODU!!! Ilk basta heyecanlansamda bir sure sonra alistim ve onu izlerken uyuya kaldim.
Elizabeth'in anlatimi:
Sabah uyandigimda cok iyi hissediyordum. Hic bu kadar iyi uyumamistim diye dusunurken hos bi parfum kokusu geldi. Boyle odunsu parfum ve kahve gibiydi. BU RODRICK'IN PARFUMUYDU! Iste tam o anda rodrick ile sarildigimizi fark ettim.
Ilk basta cok sasirdim ve heyecanlandim fakat sonrasinda dun aksam dediklerim aklima geldi. Off, cok utanc vericiydi. Herneyse olan oldu. Ama rodrick'in uyurken ne kadar tatli oldugunu dusunmeden de edemedim.
Saate baktim ve 8.30 oldugunu gordum. Ben genelde bu saatlerde uyanirdim fakat rodrick icin daha uyuma saatiydi. Bu yuzden rodrick'i uyandirmadan kalktim ve baska bi odada ustumu degistirdim.
Sonrasinda ise kahvaltida pankek yapmak icin mutfaga indim ve yapmaya basladim.
Yaklasik bir bucuk saat sonra rod mutfaga guler yuzle girdi ve "guunaaydiinn" dedi. Rodrick'i gorunce kizardigimi hissettim fakat aldiris etmeden "gunaydin" dedim.
Peki o ne dedi bilin bakalim?! Pankek yaptigim kirmizi tavayi gosterip siritarak "Yuzun ile ayni renk suan" dedi. "ha ha ha cok komik cidden" sessizce gulup masadaki bardaklara cay doldurdu. Bu cocuk ne zamandan beri bu kadar hamarat?? Baska birisi yapsa cok normal ama rodrick'ten beklemedigim hareketler.
Neyse kahvaltiyi ettik, masayi topladik falan. Hersey normal gidiyodu fakat Ben rodrick'ten kaciyordum. Neden bilmiyorum ama sanki ondan hoslanmamaliymisim gibi hissediyordum. Sanki eger ondan hoslanirsam karsiliksiz olacak gibi hissediyordum.
Ben salondaki L koltukta otururken bunlari dusunuyordum. Sonrasinda iceri rodrick girdi ve "Film izleyelim mi bucur?" dedi. Bucur dedigi icin gozlerimi devirsemde teklifini onayladim.
Ben "10 things I hate about you" filmini acarken rodrick ise misir patlatmaya mutfaga gitmisti. Umarim mutfak patlamaz.
Rod elinde misir dolu bi kaseyle gelince film baslattim. Filmin yarisindayken rodrick bi Anda basini bacagimin ustune koydu. Ne oldugunu anlamamistim ama bir sure sonra rodrick'in saci biraz uzun ve daginik oldugu icin ormek istemistim ve kucuk kucuk orguler yaptim sacina. O da hic sikayetci degildi bu durumdan.
Bu bolum biraz kisa oldu biliyorum ama aklima pek bisey gelmedi. Bu hafta icinde yeni bolum gelir diye dusunuyorum. Umarim begenmissinizdir. Yildiza basmayi ve yorum yapmayi unutmayin. Hoscakaliin<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙝𝙚'𝙨 𝙢𝙮 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙨 •rodrick heffley •
Teen FictionEvleri yan yana olan ve beraber buyuyen iki cocugun, lisedeler iken yavas yavas birbirlerine asik olmalarii💌